Inge

Leuk, gevarieerd klimbos voor alle leeftijden. Goede instructies en begeleiding, vriendelijk. Super uitje!

De kids hebben zich weer enorm vermaakt! Goede instructie en lief, behulpzaam personeel! Wel jammer dat er zoveel mensen toegelaten worden om te klimmen en dat er te weinig zitjes zijn voor de... De kids hebben zich weer enorm vermaakt! Goede instructie en lief, behulpzaam personeel! Wel jammer dat er zoveel mensen toegelaten worden om te klimmen en dat er te weinig zitjes zijn voor de mensen die niet klimmen…

Roy

Super leuk park. Ik ben hier samen met mijn echtgenote geweest. Hebben een leuke spannende dag gehad.

Een hele leuke dag gehad! Nu hadden we het geluk dat het weer héérlijk was. Bij dit Klimbos krijg je duidelijke instructies, ook geven de routes voldoende uitdaging en klim-plezier

Geweldig naar ons zin gehad! Goede begeleiding, aardige mensen. Wel vind ik de minimale leeftijd voor de feestjes meer acht dan zes en denk ik dat het slim is om minimaal een volwassen mee te laten... Geweldig naar ons zin gehad! Goede begeleiding, aardige mensen. Wel vind ik de minimale leeftijd voor de feestjes meer acht dan zes en denk ik dat het slim is om minimaal een volwassen mee te laten klimmen (verplicht).

Van Dijk

Geweldig klimbos met veel mogelijkheden. We hebben genoten!