Elijah

Leuk uitje, toegankelijk voor kids. Leuk en actief, goede ondersteuning van het vriendelijke personeel.

Marjolein

Wat hebben wij genoten met ons gezin in het Klimbos in Dordrecht. Echt super gaaf!! We komen snel weer een keer terug.

Michel

Prima klimbos, leuke parcours
Prima klimbos, leuke parcours
onduidelijk was dat a) waar je moest parkeren (ik verwachte bij klimbos zelf net als bij andere locaties en niet op de grote P van Apenheul) en b) dat er nog eens een flink bedrag aan parkeerkosten bijkomen. dat mag wel vermeld worden op de website

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Michel, bedankt voor je review. Wat jammer dat je de situatie rond het parkeren niet duidelijk vond vermeld. Op onze website staat aangegeven waar je kan parkeren en wat de parkeerkosten zijn.... Beste Michel, bedankt voor je review. Wat jammer dat je de situatie rond het parkeren niet duidelijk vond vermeld. Op onze website staat aangegeven waar je kan parkeren en wat de parkeerkosten zijn. Hopelijk heb je ondanks dat nog wel een hele leuke dag gehad!

Jorrick

Top voor elkaar, leuke parcours. Erg gelachen en genoten

Deirdre

Jammer dat de bungee niet open was, voor de rest leuke activiteit, heldere uitleg en vriendelijke staff.

Soumaya Achikhi

Erg leuke tijd gehad in het klimbos! Wat was de rode baan eng zeg, die had ik onderschat. We hadden achteraf gezien eerst bij de junioren moeten oefenen.

Amber

Leuke gevarieerde klimtrails, vriendelijke medewerkers