Patricia

Geweldig feest gehad. De kids hebben een top middag gehad en de jongste van 7 kon overal aan meedoen!

Tamara

Leuke uitdagende routes! Erg mooi gelegen midden in de bossen.
Heel vriendelijk personeel, en ze geven duidelijke instructie.
De bewegwijzering naar de verschillende routes zou wel iets...
Leuke uitdagende routes! Erg mooi gelegen midden in de bossen.
Heel vriendelijk personeel, en ze geven duidelijke instructie.
De bewegwijzering naar de verschillende routes zou wel iets beter kunnen.

Bas Kuypers

Superleuk Klimbos. Met leuke tokkelbanen, goede uitleg en slim veiligheidssysteem. Een aanrader!

K.M. Jonker

Het klimmen en de klimroutes zijn geweldig en aan te raden voor groot en klein. Ook de bungee en vrije val zijn enorm tof. Helaas duurde het erg lang voor we daadwerkelijk konden gaan klimmen omdat... Het klimmen en de klimroutes zijn geweldig en aan te raden voor groot en klein. Ook de bungee en vrije val zijn enorm tof. Helaas duurde het erg lang voor we daadwerkelijk konden gaan klimmen omdat de instructie erg lang op zich liet wachten door laatkomers vanuit een andere groep die tegelijkertijd instructie kregen met ons. De organisatie wachtte daar te lang op in plaats van ons instructie geven waarmee wij het bos in konden. Wij hebben hier vaker geklommen waardoor de volledige instructie mijn inziens overbodig is. Voor terugkerende klanten kun je misschien een opfrisinstructie doen waarin de klant laat zien het nog onder de knie te hebben.

Siegfried Quakernaat

Mooi en veilig klimpark, gelegen en opgebouwd tussen de hoge bomen. Kinderen hebben erg genoten en alles kunnen doen (13 en 15 jaar)

Goed georganiseerd, niets op aan te merken. De jongens hebben genoten!