Een superdag gehad, een soepele veiligheidssysteem. De pakouren waren leuk en wisselvallig en sommige waren nog best spannend om te doen. Enige min puntje was de lange wachtrijen, want je hebt... Een superdag gehad, een soepele veiligheidssysteem. De pakouren waren leuk en wisselvallig en sommige waren nog best spannend om te doen. Enige min puntje was de lange wachtrijen, want je hebt namelijk maar 3 uur. Mijn tip zou zijn entree verhogen en de hele dag klimmen, dan maken de wachtrijen minder erg.

Super leuk uitje. Er is veel begeleiding, heel vriendelijk. De meeste mensen beginnen aarzelend, maar vliegen binnen no time als eekhoorns tussen de bomen!

Mijn zoontje heeft het geweldig gehad in het klimbos!!! Het was van tevoren en in het begin nog spannend, maar hij werd gerustgesteld en er werd duidelijk gezegd dat hij eerst mondeling geholpen zou... Mijn zoontje heeft het geweldig gehad in het klimbos!!! Het was van tevoren en in het begin nog spannend, maar hij werd gerustgesteld en er werd duidelijk gezegd dat hij eerst mondeling geholpen zou worden, dan evt met fysieke hulp en dat als hij echt niet durfde eruit mocht. We hadden een superfijne instructeur en overal waren voldoende medewerkers voor toezicht en evt hulp. Binnen een half uur zag je mijn zoon groeien en hij wilde eigenlijk niet stoppen en zelfs een moeilijkere baan doen. Zijn eerste vraag was: mama wanneer gaan we weer?

R. Mortel

Super leuk, klimbos Dordrecht zou ik echt aanraden aan vrienden. Heel erg naar ons zin gehad. En er werd goed uitgelegd.

Lisa

Het was erg goed geregeld met goede uitleg en begeleiding, wel wat druk voor een corona-periode. Je haalt het niet om alle routes te doen, dus het is wel goed om meteen te kiezen wat je graag wil... Het was erg goed geregeld met goede uitleg en begeleiding, wel wat druk voor een corona-periode. Je haalt het niet om alle routes te doen, dus het is wel goed om meteen te kiezen wat je graag wil doen! Stevige schoenen zijn een must, en aangezien wij redelijk snel last kregen van onze handen van alle touwen etc, zijn kleine handschoentjes misschien wel een tip voor de volgende keer.

Niels

Mooi verzorgd Klimbos met voldoende parcours in een prachtig begroeid bos.