Yinthe Dargel de Boer

Je wordt heel erg goed geholpen en als je niet meer durft gaan ze je goed helpen om de overkant te bereiken

Echt een ontzettend leuke dag gehad bij Klimbos Dordrecht! Goede instructie van instructeurs die ten alle tijden beschikbaar waren, leuke routes die veilig en voor alle niveaus waren en tot slot was... Echt een ontzettend leuke dag gehad bij Klimbos Dordrecht! Goede instructie van instructeurs die ten alle tijden beschikbaar waren, leuke routes die veilig en voor alle niveaus waren en tot slot was het heel prettig om onze spullen in een kluisje te kunnen opbergen. Hele goede ervaring dus en wij komen zeker terug!

Lisan

Super leuk klimbos!! Ik vond het echt heel erg leuk

Kids vermaken zich prima op de junior routes. Mooi aangelegd klimpaal!

Prima instructie, prima materiaal, voldoende personeel

Kees

1-op de platte grond vond ik het thuis lastig (hoewel ik de lokatie redelijk denk te kennen) om me een beeld te vormen waar de kassa zich bevindt. 2-de instructie is duidelijk maar voor sommige... 1-op de platte grond vond ik het thuis lastig (hoewel ik de lokatie redelijk denk te kennen) om me een beeld te vormen waar de kassa zich bevindt. 2-de instructie is duidelijk maar voor sommige kinderen is het gewenst dat ze (op vaste grond) wat meer kunnen oefenen/wennen met/aan het omgaan met de karabijn/musketonhaak bij overgangen tussen bevestigingspunten. (zie 3 ) 3-met dit 1-haak systeem is het een super-veilig systeem. vrije valpartijen zijn daardoor onmogelijk. het levert daarentegen voor de minder handige klimmer(tje)s op hoog nivo soms een probleem op om een overgang/wissel bij een bevestigingspunt te nemen. 4-uiterst hulpvaardige/geduldige instructeurs die alle moeite doen "gestrande " klimmers weer op gang te brengen of bij de introductie opkomende angst weten te kanaliseren. 5- voor mijn jongste kleinzoon (7) was het net te hoog gegrepen maar dankzij interventie van instructeur volbracht hij het juniorcircuit..de oudste (11) had de middag van zijn leven. jammer dat ik (78) het physiek (net) niet meer aankan. 6- er is bij het ontwerp heel creatief met de bomen om gegaan, tussendoor kun je even relaxen in of rond het biesboscentrum. kortom een aanrader voor 3 generaties (zonder hoogtevrees).. .

Manon

We hadden een juniorticket omdat ik met mijn dochter van 6 was. Er waren helaas pas 2 banen open waardoor de routes best beperkt waren. De prijs vond ik daarom best hoog (€16,50 pp). De rest was... We hadden een juniorticket omdat ik met mijn dochter van 6 was. Er waren helaas pas 2 banen open waardoor de routes best beperkt waren. De prijs vond ik daarom best hoog (€16,50 pp). De rest was super geregeld! Uitleg erg duidelijk. Vriendelijk personeel. En het systeem is erg veilig en gebruiksvriendelijk.

James

Goed personeel. Instructeur Vincent was echt een top gozer. Veel geduld met de kids.