Saskia

Prachtige locatie in Dordrecht. Toffe routes en goede begeleiding!

Clemens

Top klimpark, geen 5 sterren omdat niet alle parcours open waren (was wel aangegeven).

Kirsten

Een leuk en uitdagend klimbos. Echter moesten wij afgelopen zondag erg lang wachten op de uitleg. Dit zou beter gestroomlijnd kunnen worden. Daarnaast mis ik bij de uitleg ook iets over angst en... Een leuk en uitdagend klimbos. Echter moesten wij afgelopen zondag erg lang wachten op de uitleg. Dit zou beter gestroomlijnd kunnen worden. Daarnaast mis ik bij de uitleg ook iets over angst en midden op de baan zijn: wat dan te doen? Er loopt personeel rond, maar het had mij geholpen als ik ook zou weten dat die je kunnen assisteren.

Oma van kleinkinderen.

Duidelijke uitleg,altijd rondlopende surveillance,snelle actie bij kinderen met angst. Kortom aanrader in prachtige omgeving.

Sjoukje

Fijne ochtend gehad, goed geregeld. Mooie parcours en voldoende begeleiding indien nodig.

Pauda

Wij zijn met een grotere groep gegaan, met kleine kinderen erbij. Wij hebben het super leuk gehad, en is voor herhaling vatbaar!! Er is 1 nadeel...en dat is dat er commentaar werd gegeven door de... Wij zijn met een grotere groep gegaan, met kleine kinderen erbij. Wij hebben het super leuk gehad, en is voor herhaling vatbaar!! Er is 1 nadeel...en dat is dat er commentaar werd gegeven door de medewerkers op het moment dat een kleine jongen werd geholpen bij de klimmuur. Als moeder zijnde is het belangrijk dat je je kind ten alle tijde gaat helpen !

Boogers

Super leuk klimbos voor jong en oud. Leuke uitdagende routes en er komen er nog 2 bij! Echt een aanrader

Erg leuk! De kinderen hebben er genoten. Voor herhaling vatbaar.

Arwin

Uitleg over gebruik van gordels en veiligheid. Erg fijn was de oefenbaan laag bij de grond zodat je onder toezicht kon proberen. Medewerkers kwamen ervaren over en waren erg behulpzaam! Deze waren... Uitleg over gebruik van gordels en veiligheid. Erg fijn was de oefenbaan laag bij de grond zodat je onder toezicht kon proberen. Medewerkers kwamen ervaren over en waren erg behulpzaam! Deze waren ook constant aanwezig bij de parcours. Ondanks de eerste keer dat ik de baan eng vond, kom ik daar zeker nog eens terug!

Kinderen vonden het geweldig de vader en moeder vonden het te spannend.