Mooie locatie, leuke routes (helaas nog niet helemaal af). Niet altijd overal een begeleider zichtbaar, dat is jammer, de begeleiders welke wel zichtbaar waren, waren prima!

Sacha

Super leuke klimroutes voor jong en oud. Helaas was de derde juniorroute nog niet geopend, dus onze jongste kon maar twee routes doen.

Ontzettend leuk en absoluut veilig! Door de verschillende hoogtes is er voor iedereen een route welke hij of zij kan en durft. De drie uur is zo voorbij! Op sommige punten is het voor jonge... Ontzettend leuk en absoluut veilig! Door de verschillende hoogtes is er voor iedereen een route welke hij of zij kan en durft. De drie uur is zo voorbij! Op sommige punten is het voor jonge kinderen(6-8) lastig om hun veiligheidshaak verder te verplaatsen. Dan is er wel echt een volwassen nodig. Maar als volwassene is het zeker geen straf om mee te gaan! Wij gaan zeker weer terug als de nieuwe route's ook open zijn.

Leuk klimbos, ook erg leuk voor jonge kinderen! Begin vondt ze het een beetje eng, maar daarna ging ze los en was niet meer bij te houden :) Ook begeleiding/support is goed!!!

Marleen

Wij hebben het kinderfeestje van mijn zoon van 9 in het klimbos gevierd. Ze hebben heerlijk geklommen. Alles is duidelijk uitgelegd. Er waren wel drie groepen tegelijk, waardoor het helaas ietsje... Wij hebben het kinderfeestje van mijn zoon van 9 in het klimbos gevierd. Ze hebben heerlijk geklommen. Alles is duidelijk uitgelegd. Er waren wel drie groepen tegelijk, waardoor het helaas ietsje drukker was aan het begin en ze wat meer op elkaar moesten wachten. Verder super!

F.B.M.

Erg leuk! Kinderen van 11 en 15 jaar hebben het leuk gehad! We gaan zeker nog een keer terug als alle banen open zijn.

Mooie omgeving, goede uitleg, leuke sfeer en ondanks dat het best spannend was, voelde het heel veilig. We komen zeker nog eens klimmen.

Eileen

Wij hebben een goede ervaring gehad bij het klimbos in Apeldoorn. Het personeel was geduldig en behulpzaam en alle faciliteiten waren aanwezig. Denk aan kluisjes waar je gebruik van kunt maken,... Wij hebben een goede ervaring gehad bij het klimbos in Apeldoorn. Het personeel was geduldig en behulpzaam en alle faciliteiten waren aanwezig. Denk aan kluisjes waar je gebruik van kunt maken, toiletten, etc. Het klimmen zelf was ook een hele ervaring; ik had onderschat hoe spannend ik het zou vinden. Je zit dan ook op 14 meter hoogte in de bomen, echter ben je wel goed gezekerd. Ik kan dit uitje echt aanraden!

Leuke activiteit, goed geregeld en zeker uitdagend.

Het was erg jammer dat er een oranje baan dicht was. Hierdoor bleven er voor onze jongste zoon maar 2 banen over. Ook bij 3 banen vind ik de prijs verhouding tot de mogelijkheden erg prijzig. Nu... Het was erg jammer dat er een oranje baan dicht was. Hierdoor bleven er voor onze jongste zoon maar 2 banen over. Ook bij 3 banen vind ik de prijs verhouding tot de mogelijkheden erg prijzig. Nu vond ik het met 2 banen helemaal duur. Onze zoon was al snel klaar met de uitdaging.