Yvonne

Uitgebreide instructie vooraf van vriendelijke mensen. Dit ging overigens niet van je klimtijd af. Upgrade van bandje voor man en dochter was zonder problemen mogelijk. Er lopen voldoende mensen... Uitgebreide instructie vooraf van vriendelijke mensen. Dit ging overigens niet van je klimtijd af. Upgrade van bandje voor man en dochter was zonder problemen mogelijk. Er lopen voldoende mensen rond om op een leuke manier toezicht te houden, te helpen en aan te moedigen waar nodig. Mijn jongste zoon hing een keer halverwege de tokkelbaan en kreeg zichzelf niet op het plateau, omdat hij er (ondanks dat ie net boven de minimale lengte zat) niet meer bij kon. Er kwam meteen een vriendelijke dame helpen om hem met een lach op het gezicht verder te helpen. Banen zijn afwisselend en uitdagend. Enige verbeterpuntje: bij sommige plateaus was het best lastig om die 'geleider' over de leeflijn te krijgen. Zeker voor de kinderen. Maar het leuke in zo'n bos is dan wel: iedereen helpt elkaar. Topdagje!

AnoniemPa

Mooi groene klimomgeving. Goeie medewerkers, die heel behulpzaam zijn. Fijne lockers! De “kinder” routes zijn tof (9). Echt wel spannend her en der: meerdere mensen (kids & ouders) werden uit de... Mooi groene klimomgeving. Goeie medewerkers, die heel behulpzaam zijn. Fijne lockers! De “kinder” routes zijn tof (9). Echt wel spannend her en der: meerdere mensen (kids & ouders) werden uit de bomen gehaald. Was geen gedoe over dus geen trauma’s en zo. TOP. De “volwassen” klim routes zijn wel (8), zeker de zip route is n aanrader (9). Voor de wat meer ervaren klimmers is geen van de routes en obstakels echt bijzonder of vernieuwend. Minpunt vonden we ook dat er veel ladders en touwladders waren om omhoog EN omlaag (!!) te klauteren. Vooral omlaag doen andere klim parken handiger: zip naar de grond! Sneller en leuker. Leuk om te doen, maar meerdere keren? Nee dat niet.

Jennifer

Prima uitleg ook voor de kinderen en meerdere klimparcours ook geschikt voor jong en oud.

Wij zijn 2 weken terug wezen klimmen. Om 9.30 hadden wij onze reservering staan. Heerlijk wat een rust in het park. Alleen al een genot om er naar toe te wandelen. Bij de kassa kregen wij een... Wij zijn 2 weken terug wezen klimmen. Om 9.30 hadden wij onze reservering staan. Heerlijk wat een rust in het park. Alleen al een genot om er naar toe te wandelen. Bij de kassa kregen wij een duidelijke instructie. Nadat we alle meegenomen spullen in een kluisje hadden gedaan kregen we vrijwel gelijk instructie over het klimmen. Een duidelijke uitleg, en er wordt voor iedereen tijd genomen om alles goed te checken en vragen te beantwoorden. Tijdens het klimmen lopen er ook mensen door het park om eventueel te begeleiden. Heel fijn! Mijn dochter zat even in een bang moment, en werd vanaf de grond geholpen waarna ze toch door durfde! (8jaar)Wij hebben echt een SUPER ervaring gehad bij klimbos Veluwe. Voor ieder uitdaging genoeg! Wij komen zeker nog een keer terug.

angelique

Leuke activiteit. Al het personeel even geduldig met de kinderen voor het uitleggen van de klimtechniek. Aanrader!

Hele leuke dag gehad met het hele gezin! Aanrader! (Droog weer is wel handig)

Heel erg leuk klimbos, met voldoende uitdagingen voor elke leeftijd. Doordat er gebruik gemaakt wordt van echt bos zijn de routes niet zo strak. Klein minpuntje. Als het druk is en je angstige... Heel erg leuk klimbos, met voldoende uitdagingen voor elke leeftijd. Doordat er gebruik gemaakt wordt van echt bos zijn de routes niet zo strak. Klein minpuntje. Als het druk is en je angstige mensen voor je hebt kan een route erg lang duren.

Andre

Ruurlo. Klimmen in een mooie omgeving. Top banen.