R.M.W

Het was voor ons de 1e keer. Professionele uitleg super vriendelijk personeel. Top dag gehad!!

Jeroen

Super, de uitleg was professioneel en hartelijk. de instructeurs hadden veel geduld met de jonge kinderen, onze complimenten.

Marjolein

Super mooi klimbos met genoeg uitdaging voor elk niveau. Zeker een paar uur plezier

Al meerdere keren hier geweest en altijd goed geregeld. Je merkt niets van drukte in het bos, er is volop begeleiding en de routes zijn op elk niveau erg leuk!

De kinderen hebben van het klimmen genoten. Wij als ouders bleven deze keer een keer op de grond. Ook dat was prima geregeld. Jullie ging erg soepel met de tijd om en namen alle tijd om te helpen... De kinderen hebben van het klimmen genoten. Wij als ouders bleven deze keer een keer op de grond. Ook dat was prima geregeld. Jullie ging erg soepel met de tijd om en namen alle tijd om te helpen waar nodig.

J

Wij hebben een super leuke dag gehad. Wij mochten zelfs met de tokkelroute terug toen het park ging sluiten. Leuke en goede begeleiding. Wij komen zeker nog een keer terug

Mijn zoon zegt dat hij het leuk vondt maar hij vindt wel dat 3 uur te weinig is om ook de zwarte lijn ook te kunnen doen. ERIK BROEDER.