Lana

Mooi park met verschillende routes qua zwaarte. De instructie duurde helaas wat lang, vanwege velen die geholpen moesten worden met het aantrekken van de veiligheidsgordel. Daarna wel goede... Mooi park met verschillende routes qua zwaarte. De instructie duurde helaas wat lang, vanwege velen die geholpen moesten worden met het aantrekken van de veiligheidsgordel. Daarna wel goede instructie. 3 oranje routes erg leuk en uitdagend voor de kleinere kinderen.

Mevr.

Ik werd netjes en tijdig op de hoogte gebracht van het feit dat ze niet open konden vanwege slecht weer. Veiligheid staat hoog in het vaandel en later de tickets weer inwisselen was ook erg... Ik werd netjes en tijdig op de hoogte gebracht van het feit dat ze niet open konden vanwege slecht weer. Veiligheid staat hoog in het vaandel en later de tickets weer inwisselen was ook erg makkelijk. Onwijs leuk uitje voor jong en oud en ik zie heel veel begeleiders rondlopen om alles in goede en veilige banen te leiden.

Ondanks het slechte weer, konden ze nog even doorklimmen

R&R

De beste Koningsdag ooit. Lekker samen met het hele gezin sportief bezig zijn. Onze honden waren ook welkom en vonden alles super interessant!

Lotte

Leuke parcours. Prachtige omgeving. Duidelijke instructies en vriendelijk personeel.

Heerlijk dagje uit met de kinderen! Niet vergeten de tokkelbaan te doen ;)

Joanna

Mooi klimpark met veel routes en uitdagingen. We waren aan het einde vd middag maar de kinderen zouden zich de hele dag kunnen vermaken hier

Was een leuke ervaring, maar wel een beeyje jammer dat je niey je eigen muziek mocht luisteren