Simone

We hebben een hele leuke uren gehad in het klimbos. Spannende uitdagingen? Voor iedereen wat wils. Echt een aanrader!

klant

Goede uitleg, mooie gevarieerde diverse klimroutes.

Steffen

Met onze kinderen van 7 en 10 geweest. Het os een supermooi klimbos. Er is voldoende ruimte voor de veiligheid. Goede uitleg en goede controle. Ook zit er een mooi restaurant bij. Helaas is de 50... Met onze kinderen van 7 en 10 geweest. Het os een supermooi klimbos. Er is voldoende ruimte voor de veiligheid. Goede uitleg en goede controle. Ook zit er een mooi restaurant bij. Helaas is de 50 personenregel erg lastig. Het lijkt leeg maar er zijn dan al 50 personen.

phananx

Leuke activiteit, echt genoten van de routes die zijn gemaakt! Misschien wel handig om op sommige punten een "escape te hebben voor mensen die niet meer verder willen/durven zonder dat ze of... Leuke activiteit, echt genoten van de routes die zijn gemaakt! Misschien wel handig om op sommige punten een "escape te hebben voor mensen die niet meer verder willen/durven zonder dat ze of verplicht door moeten gaan of de hele rij achter hun moeten forceren of terug te gaan of te wachten tot er hulp komt.

Myranda

Heerlijke sportieve middag gehad. Gezellige drukte maar niet te. Er was genoeg tijd voor de uitleg van het gebruik van de materialen. Hulp waar nodig. De 2 meiden (14 jaar) waren erg enthousiast. We... Heerlijke sportieve middag gehad. Gezellige drukte maar niet te. Er was genoeg tijd voor de uitleg van het gebruik van de materialen. Hulp waar nodig. De 2 meiden (14 jaar) waren erg enthousiast. We komen zeker terug!

Linda

Kregen duidelijke uitleg, alles zag er netjes uit. In het bos ook genoeg mensen die je konden helpen, kortom een erg leuk uitje

Mevrouw

Een fijn klimbos met vriendelijk behulpzaam personeel. Niet dat zij ze nodig had, maar dat zie je om je heen. Was er met mijn kleinkind van 12 en die heeft genoten van elke minuut. Het was even... Een fijn klimbos met vriendelijk behulpzaam personeel. Niet dat zij ze nodig had, maar dat zie je om je heen. Was er met mijn kleinkind van 12 en die heeft genoten van elke minuut. Het was even jammer dat route grijs, vrije val in revisie was, die had ze de vorige keer ook gedaan. Dit klimbos is een aanrader. Een glimlachende 74 jarige oma die ziet dat haar kleinkind zo geniet van ons dagje uit?

C

Het klimbos Brabantse Wal ligt prachtig, goede sfeer, mooie routes met allerlei niveaus plus prettige leiding.