rene

Te gek goede uitleg alleen die rode route was wel hoooooog te gekke dag gehad

Diana

Wij vonden het echt super leuk, maar we hebben een punt van aandacht: onze jongste dochter durfde halverwege het parcours Oranje 2 niet verder. Wat direct opviel was dat er geen toezicht onder de... Wij vonden het echt super leuk, maar we hebben een punt van aandacht: onze jongste dochter durfde halverwege het parcours Oranje 2 niet verder. Wat direct opviel was dat er geen toezicht onder de banen aanwezig was. Het duurde daardoor bijna 20 minuten voor er hulp kwam en dan alleen omdat onze oudste dochter als eerste op de baan was en daardoor snel door kon klimmen om hulp te gaan halen. Mijn man had zijn telefoon in zijn zak en heeft meerdere keren geprobeerd de locatie te bellen om om hulp te vragen. Wij vinden dat echt voor verbetering vatbaar. Nu was het slechts een kind dat niet verder kon, maar voor hetzelfde geld is er een situatie waarbij letsel is ontstaan. Dan moet er sneller iemand bereikbaar zijn. Verder echt een super toffe dag gehad!

Niki

Ontzettend leuk om te doen, zowel voor kinderen als ouders. Goede duidelijke uitleg, leuk parkoers, vriendelijke begeleiding. Topdag gehad!

Jolanda

Het is echt een leuk en uitdagend uitje. Wij hadden de junioren route en die was voor ons als ouders ook echt nog heel leuk! Wel een tip, mocht je met 2 ouders zijn laat het jongste kind dan tussen... Het is echt een leuk en uitdagend uitje. Wij hadden de junioren route en die was voor ons als ouders ook echt nog heel leuk! Wel een tip, mocht je met 2 ouders zijn laat het jongste kind dan tussen in lopen, want soms heeft je kind echt nog wel hulp nodig!

Lisanne

Geweldige ervaring om te doen, enige wat een minpunt is dat als je als volwassene moet moet wachten op een heel groep kinderen als ze voor je zijn.

Erg leuke locatie om te klimmen! Wij hadden met om ze kinderen de oranje route, we hadden 2 routes te beklimmen, de 3e route word nog aan gebouwd dat was wel jammer, we waren er hierdoor snel al... Erg leuke locatie om te klimmen! Wij hadden met om ze kinderen de oranje route, we hadden 2 routes te beklimmen, de 3e route word nog aan gebouwd dat was wel jammer, we waren er hierdoor snel al doorheen. Maar zeker wel een aanrader!

Kristin

Uitdagend parcours en goede uitleg en begeleiding. Echter hadden wij een zeer grote groep tijdens de uitleg waardoor wij pas na drie kwartier konden starten.

Jorrit

Leuk klimbos met veel variatie. Voor jong en oud kun je je er prima een middag vermaken.