Van de 3 routes was er 1 dicht. Druk. Hele lange wachttijden. Geen flexibel personeel.

E.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles tiptop geregeld. Instructies en materialen helemaal in orde. Prachtige parcours in een nog mooier park. Vanaf de parking bij de ingang van het park is... Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles tiptop geregeld. Instructies en materialen helemaal in orde. Prachtige parcours in een nog mooier park. Vanaf de parking bij de ingang van het park is het zo'n 15 minuten wandelen naar het Klimbos. Parkeren dagkaart kost € 8,80.

Annick

Erg leuk klimbos. Genoeg moeilijke routes voor alle leeftijden.

Mevr.

Super toffe ervaring! Hele leuke dag gehad, echt genoten van het klimmen, hoog tussen de bomen.

De

Klimbos is heel leuk aangelegd, mooie omgeving in de Biesbosch. als de laatste routes open zijn dan 5 sterren.

Wij hebben genoten!! Even helemaal weg v Corona (en met veilige maatregelen) de bomen in! Fantastisch

Geweldig! Maar voor jonge kinderen mag iets makkelijker qua klik klak systeem Mijn kind heeft soms extra tijd nodig om d haakjes erin of eruit halen, als vrij druk is dan zit iedereen te wachten.

Boukje

We hebben een ontzettend leuke middag gehad. De verschillende banen zorgen voor voldoende uitdaging voor alle klimmers. Ik weet zeker dat het volgende kinderfeestje hier gehouden zal worden. Enige... We hebben een ontzettend leuke middag gehad. De verschillende banen zorgen voor voldoende uitdaging voor alle klimmers. Ik weet zeker dat het volgende kinderfeestje hier gehouden zal worden. Enige minpuntje: omdat je elkaar niet in kunt halen, ontstaan op sommige plekken opstoppingen en kan het bij drukte zijn dat je vrij lang staat te wachten voor je verder kunt.