Klant

De kids vinden het geweldig. Al een paar keer hier geweest en het bevalt nog steeds. Mooie omgeving. Jammer dat de zwarte baan dicht was!

Diede

Erg leuk klimbos. Wel teleurstellend dat er 2 parcours afgesloten waren. In een dergelijk geval zou een gereduceerd tarief of een gratis kopje koffie op z'n plek zijn. Verder geen opmerkingen. En... Erg leuk klimbos. Wel teleurstellend dat er 2 parcours afgesloten waren. In een dergelijk geval zou een gereduceerd tarief of een gratis kopje koffie op z'n plek zijn. Verder geen opmerkingen. En een erg mooie locatie voor een klimbos.

Gina

Superleuk dagje uit We hebben een heerlijk dagje uit gehad. Zoon (6) kon de oranje routes doen en kon net de groene route aan (touw vrij hoog). Dochter (9) durfde helaas de tokkelbaan niet te doen.... Superleuk dagje uit We hebben een heerlijk dagje uit gehad. Zoon (6) kon de oranje routes doen en kon net de groene route aan (touw vrij hoog). Dochter (9) durfde helaas de tokkelbaan niet te doen. Desondanks genoeg mogelijkheden!

Klant

Weer heerlijk geklommen. Geen 5 sterren deze keer omdat de grijze route dicht was. Wel voor onze eigen veiligheid maar deze is net zo cool en daar kwamen we toch eigenlijk voor ?. Verder top... Weer heerlijk geklommen. Geen 5 sterren deze keer omdat de grijze route dicht was. Wel voor onze eigen veiligheid maar deze is net zo cool en daar kwamen we toch eigenlijk voor ?. Verder top locatie!!!

Silvia

Goede instructie. Mooi, uitdagend en gevarieerd klimparcours.

Leuk klimbos voor jong en oud. Ik was met mijn zonen van 7 en 9 jaar en hebber erg genoten.

Helen

Het was super leuk.iedereen vond het leuk en voor tieners is het geweldig.super blij dat het open was en dat we iets kunnen ondernemen als gezin in deze tijd. Ik ben dankbaar

Mireille

Goede ontvangst aan de kassa en duidelijke instructies. Kliminstructeur was ook heel duidelijk bij de uitleg. Nadat we zelf aan het klimmen gingen, af en toe nog een tip gekregen van de instructeurs... Goede ontvangst aan de kassa en duidelijke instructies. Kliminstructeur was ook heel duidelijk bij de uitleg. Nadat we zelf aan het klimmen gingen, af en toe nog een tip gekregen van de instructeurs op de grond. Leuke klimroutes, vooral de tokkelroute!

Angelique

Vriendelijke medewerkers die een duidelijke uitleg gaven. Ik vond de klimroutes zeer veilig doordat de kinderen continu gezekerd zijn. Ook waren er steeds medewerker die iedereen goed in de gaten... Vriendelijke medewerkers die een duidelijke uitleg gaven. Ik vond de klimroutes zeer veilig doordat de kinderen continu gezekerd zijn. Ook waren er steeds medewerker die iedereen goed in de gaten hielden. Er heerst een gezellige sfeer. Mijn dochter heeft een heel leuk feestje gehad.

Renee

Goede uitleg, goede begeleiding, veilig, goed ontvangst, vriendelijk personeel. Kortom: erg geslaagd uitje! Voor herhaling vatbaar!