Clifhanger

We hebben een top dag gehad en geen regen. Ik vond het wel heel teleurstellend dat de grijze route dicht was. Jullie zijn heel goed qua communicatie maar dit had ik graag van te voren weten dan had... We hebben een top dag gehad en geen regen. Ik vond het wel heel teleurstellend dat de grijze route dicht was. Jullie zijn heel goed qua communicatie maar dit had ik graag van te voren weten dan had ik de kids kunnen voorbereiden of een andere dag gekozen. Verdere een dag of niet snel te vergeten. Bedankt

H.B

Kleinkinderen hebben zich heerlijk vermaakt en komen zeker nog keer terug

Sandra

Leuke klimroutes voor alle niveaus. De instructie had wel iets sneller gemogen door bijvoorbeeld 2 instructeurs op een grote groep te zetten voor het aantrekken van de tuigen. Vriendelijk personeel.

Michelle

Veel en oplettend personeel. Mijn man werd uit een rij geplukt omdat zijn harnas niet goed zat. Goed gezien!! Uitdagende routes, veel keus, groot genoeg om met veel tegelijk aanwezig te zijn. Wij... Veel en oplettend personeel. Mijn man werd uit een rij geplukt omdat zijn harnas niet goed zat. Goed gezien!! Uitdagende routes, veel keus, groot genoeg om met veel tegelijk aanwezig te zijn. Wij komen zeker terug.

marijn

Ik vond het leuk dat er verschillende banen waren

Onze jongste en oudste gezinsleden hebben de hele middag heel veel plezier gehad! Gaan we vaker doen

Was super, kinderen (en ik) hebben zich goed vermaakt!