R.

Genoten, na erg goede uitleg! Erg betrouwbare medewerkers, top ervaring, we komen zeker terug?? Het enige dat jammer was: een kind dat niet verder durfde, veroorzaakte stagnatie, die zorgde voor 30... Genoten, na erg goede uitleg! Erg betrouwbare medewerkers, top ervaring, we komen zeker terug?? Het enige dat jammer was: een kind dat niet verder durfde, veroorzaakte stagnatie, die zorgde voor 30 min. wachttijd voor iedereen die na haar kwam en al op het parcours was.

Pim_1980

Met twee kids (9 en 6) gaan klimmen in het junior klimbos. Goede, veilige en goed bijgehouden routes. Fijne medewerkers. Ik had mezelf aangemeld als volwassene, maar kreeg zelfs een deel geld... Met twee kids (9 en 6) gaan klimmen in het junior klimbos. Goede, veilige en goed bijgehouden routes. Fijne medewerkers. Ik had mezelf aangemeld als volwassene, maar kreeg zelfs een deel geld retour omdat ik alleen met de kids mee klom.

Kees

Goede uitleg,wordt tijd voor genomen, veiligheid is hoog veel instructeurs aanwezig tijdens het klimmen. Perfect.

Superleuke activiteit met de kids. Iedereen was heel enthousiast. Als je als ouder mee klimt, mogen de kinderen moeilijkere routes. Ook voor de ouders heel uitdagend. Veel afwisseling in de... Superleuke activiteit met de kids. Iedereen was heel enthousiast. Als je als ouder mee klimt, mogen de kinderen moeilijkere routes. Ook voor de ouders heel uitdagend. Veel afwisseling in de parcours. Drie uur klimmen is genoeg. Zodat je moe, maar niet té moe bent. Duidelijke uitleg, alles superveilig. Wij komen zeker nog een keer!

Leuk uitje! Ligt mooi gelegen in het bos. Veel variatie aan routes en zwaarte. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Rood

Samen met mijn kleindochter heb ik op woensdag 12 mei j.l.de oranje routes gedaan in het klimbos te Apeldoorn. Het was een fijne ervaring. De routes zijn goed uitgevoerd en de klimmaterialen zijn... Samen met mijn kleindochter heb ik op woensdag 12 mei j.l.de oranje routes gedaan in het klimbos te Apeldoorn. Het was een fijne ervaring. De routes zijn goed uitgevoerd en de klimmaterialen zijn uitstekend en veilig. Vooraf werd er een prima uitleg gegeven en werd er geholpen om de harnassen veilig en correct af te stellen. Al met al was het een mooie middag.

Marieke

Gaaf dat we eindelijk een klimbos in Dordt hebben! Helaas waren nog niet alle parcoursen open en waren de oranje toch wat te saai... met de andere kleurtjes erbij toch een toffe ochtend gehad.