Mimi

Leuk klimpark, fijn dat er een beperkt aantal mensen wordt toegelaten, daardoor weinig hoeven wachten!

Esther

Het klimbos ligt in een prachtig park. Onze kinderen hebben geklommen, zij vonden het heel leuk. Medewerkers waren vriendelijk. Aanrader.

klant

Helaas regende en hagelde het toen wij gingen. Sommige kinderen van het feestje (7 jaar) vonden het toch best eng. Vooral route 2.

Prima, zelfs met de drukte en het weer werden we met een klantvriendelijke houding geholpen

R

Leuk klimpark, echt in de bossen. Overzicht is soms wat moeilijk. Parcours gaat ook buiten omheining waardoor het voor ouders niet mogelijk is het kinderen volgen. Niet alle activiteiten waren... Leuk klimpark, echt in de bossen. Overzicht is soms wat moeilijk. Parcours gaat ook buiten omheining waardoor het voor ouders niet mogelijk is het kinderen volgen. Niet alle activiteiten waren beschikbaar. Maar desondanks een topactiviteit!

Cindy

Leuk om samen te doen. Nog niet alle routes zijn open maar zodra de andere routes open gaan, gaan we nog een keertje.

Edwin

Was gevarieerd en groot. Voor ierders wat wils . De uitleg was kort en krachtig. Genoeg personeel om iets te vragen of te helpen.

sandra

Was heel leuk voor de kinderen op het verjaardagsfeest van mijn dochter ze hebben genoten

Geweldige klimervaring rijker! Goede begeleiding en fantastisch om te doen met mijn zoontjes. Zij vonden het ook echt super stoer. Mooi bos en makkelijk parkeren en leuk en educatief natuurpodium en... Geweldige klimervaring rijker! Goede begeleiding en fantastisch om te doen met mijn zoontjes. Zij vonden het ook echt super stoer. Mooi bos en makkelijk parkeren en leuk en educatief natuurpodium en horeca gelegenheden in de buurt. Genoeg te doen daar en goede vriendelijke service.