B.

Heel leuk klimbos onze dochter was af en toe bang maar werd heel goed begeleid door een stagere die daar stage loopt.

Carola

Super vriendelijk personeel, grote klasse. Prachtig bos en dito parcours.

Yvonne

Na een gedegen (verplichte) uitleg mochten de kinderen het klimbos in. Erg mooi bos, voldoende variatie in parcours en goed onderhouden. Medewerkers hielden goed toezicht. In het bos zijn... Na een gedegen (verplichte) uitleg mochten de kinderen het klimbos in. Erg mooi bos, voldoende variatie in parcours en goed onderhouden. Medewerkers hielden goed toezicht. In het bos zijn picknickbanken, geen terras, dus slim om zelf eea mee te nemen. Bij de ingang van het bos zit wel een terrasje. Enige nadeel waren de muggen, dus vergeet geen muggenspray en doe lange broek/shirt lange mouwen aan. De kinderen hebben een topmiddag gehad.

Jasmijn

Goede uitleg, goede begeleiding. Val gordels in keurige staat. Leuke parcours, voor ieder wat wils. Ruim de tijd om diverse parcours te doorlopen. Ook als je niet gaat klimmen, kun je het parcour... Goede uitleg, goede begeleiding. Val gordels in keurige staat. Leuke parcours, voor ieder wat wils. Ruim de tijd om diverse parcours te doorlopen. Ook als je niet gaat klimmen, kun je het parcour bijna overal goed volgen.

Klant

Heel mooi park middenin het bos met gave uitdagende routes!

GG

Super mooi klimbos. Als je beneden blijft kijken, neem wat anti muggen spul mee. Op hoogte heb je er geen last van, alleen op de grond zijn er soms wel veel muggen.

Super leuk. Een leuk dagje uit voor het hele gezin. Voor jong en oud. Je wordt uitgedaagd en hebt doorzetting nodig. Voor zowel mijn kleinste van 6 jaar als voor de oudste van 13 jaar. Als... Super leuk. Een leuk dagje uit voor het hele gezin. Voor jong en oud. Je wordt uitgedaagd en hebt doorzetting nodig. Voor zowel mijn kleinste van 6 jaar als voor de oudste van 13 jaar. Als volwassenen zou ik het ook aanraden. Heerlijke omgeving, goede voorzieningen, personeel top, erg vriendelijk.

mevrouw

Leuk klimbos. Materiaal goed, aardige en enthousiaste begeleiders. Prima uitje

Het perfecte uitje voor sportieve kids of gezin! Super vriendelijk personeel en behulpzaam!