Super leuk en goed georganiseerd. Jammer dat er (nog) niets is waar je wat te eten of drinken af kunt halen. Onze jongens hebben genoten, top!

Super leuke dag gehad. Uitdagende parcours voor ieder wat wils. Goede instructie vooraf. Vond het al wel behoorlijk druk (ondanks corona maatregelen) en ben heel benieuwd naar de aantallen als... Super leuke dag gehad. Uitdagende parcours voor ieder wat wils. Goede instructie vooraf. Vond het al wel behoorlijk druk (ondanks corona maatregelen) en ben heel benieuwd naar de aantallen als corona weer achter ons ligt. Teveel op een parcours is veel wachten. Dat zou jammer zijn.

Ongelofelijk leuke dag. Vriendelijke begeleiding en prachtig parcours.

Personeel erg behulpzaam. Teleurstellend dat twee banen dicht waren voor onderhoud en dat er geen prijsaanpassing was.

Sjoerd

Erg professioneel en creatief opgezet. Wel erg aan de prijs, vooral icm upgrading.

klant

Duidelijke instructie, kundig personeel, verzorgde locatie!

Heel mooi park met uitdagende routes! Is zeer aan te raden. Personeel legt goed uit en is vriendelijk.

E

Geweldig mooi park! Genoeg ervaren begeleiding aanwezig. Alles netjes en veilig. Wij komen zeker terug!

Het was een super leuke ervaring. Met 6 meiden klimmen. Complimenten voor het personeel dat zeer geduldig en vriendelijk was. We komen zeker terug!