Lisa

De Kids hebben genoten in het bos de 3 uur waren te snel om ?

miranda

Wij zijn gister geweest, netjes ontvangen en geholpen. we wilde net gaan klimmen begon het te onweren, even wachten, waren schappelijk met de tijd dus toen het weer opklaarde toch begonnen helaas... Wij zijn gister geweest, netjes ontvangen en geholpen. we wilde net gaan klimmen begon het te onweren, even wachten, waren schappelijk met de tijd dus toen het weer opklaarde toch begonnen helaas van korte duur, 1 baan geklommen, weer onweer. hoge banen dicht, gevraagd of we andere keer terug mochten komen, was niet mogelijk was maar een bui.... maar het bleef onweren, wij voelde ons niet prettig dus besloten naar huis te gaan. nogmaals gevraagd wat ze hier aan konden doen, er kwamen nog meer buien en flinke buien aan dus ws ging er nog meer dicht zeiden ze toen? wel gingen er nog nieuwe groepen het bos in, mij niet duidelijk waarom precies? als je weet dat er flinke buien komen stuur je nog toch niemand meer hrt bos in? Wij hebben een tegoedbon gekregen en gaan met beter weer zeker nog keer terug maar dit vond ik echt een minpunt

Petra

Top klimbos! Zeker aanrader met vrije val en bungeejump! Geslaagd uitje@

Ilse

Leuk klimbos. Voor jong en oud. Veel verschillende routes. De begeleiding was goed en de uitleg was duidelijk. Erg leuke middag gehad, ondanks de regen.

Lieke

Leuk voor iedereen! Leuk klimbos met goed zekeringssysteem doordat je altijd vast zit zonder dat je daar veel moeite voor hoeft te doen. Ook ziet alles er goed onderhouden uit. Voor de kinderen was... Leuk voor iedereen! Leuk klimbos met goed zekeringssysteem doordat je altijd vast zit zonder dat je daar veel moeite voor hoeft te doen. Ook ziet alles er goed onderhouden uit. Voor de kinderen was het ook spannend om het systeem van de zaza en de tokkelaar onder de knie te krijgen. Leuk dat ze dan lekker zelf hun gang kunnen op alle Oranje parcours.

Frank

Super leuk om te doen. Voor kinderen maar ook voor de volwassenen.

Arnold

Leuke actieve middag gehad met een groep kinderen. Mooi parcours en goede veiligheidsmaatregelen.

Joachim

Leuke parcoursen, personeel niet heel erg klantvriendelijk! Kort af, snauwen, erg met zichzelf ingenomen.