Anoniems

Leuk en Uitdagend klimbos in een schitterend Bos. Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Klimbos is prachtig gelegen! Duidelijke en voortvarende instructeurs. Wat wij wat minder leuk vonden aan dit klimbos: parcour vrij eentonig, weinig 'fun' obstakels maar wel veel ziplines. Jammer... Klimbos is prachtig gelegen! Duidelijke en voortvarende instructeurs. Wat wij wat minder leuk vonden aan dit klimbos: parcour vrij eentonig, weinig 'fun' obstakels maar wel veel ziplines. Jammer was dat de 'midden-hoge' baan niet in werking was waardoor de keuze was beperkt tot heel makkelijk of gelijk heel hoog. Daarentegen viel de 'bungyjump' wel erg in de smaak!

cmwjvw

Mooie omgeving met diverse niveaus om te klimmen, je behendigheid te testen en hier en daar uitgedaagd te worden op je kunnen. Dit met goede begeleiding zowel bij de uitleg als bij de routes.

Baptist

Goede service en een mooi klimbos wel erg druk met aardig wat wachttijd tijdens Hemelvaart.

Annelien

Super leuk Klimbos en voor iedereen genoeg uitdaging! Goede uitleg aan het begin. Park ziet er leuk en verzorgd uit. Instructeurs lopen rond en helpen goed. Je kan vrij rond en meelopen als je zelf... Super leuk Klimbos en voor iedereen genoeg uitdaging! Goede uitleg aan het begin. Park ziet er leuk en verzorgd uit. Instructeurs lopen rond en helpen goed. Je kan vrij rond en meelopen als je zelf niet klimt.

Astrid

Beste Klimbos medewerker, Wij hebben met 2 tiener kids een heel leuk dagje uit gehad. Goede instructie vooraf. Het was soms wel even lastig om bij het begin van het parcours lang te moeten wachten... Beste Klimbos medewerker, Wij hebben met 2 tiener kids een heel leuk dagje uit gehad. Goede instructie vooraf. Het was soms wel even lastig om bij het begin van het parcours lang te moeten wachten op veel kleinere kinderen die niet meer " voor of achteruit" durfden, wij hebben daardoor heel lang op een klein plankje moeten wachten. Dit begin word echter wel aangeraden door personeel bij ongeoefende klimmers als wij zijn. Ook zou de beweg wijzering wat beter kunnen in het volgen van de klimroute ( kaartje bij info is daarvoor veel te klein )Wij hebben geklommen in het nieuwe Klimbos van Dordrecht. De rest van de route was echter uitdagend genoeg en heel mooie omgeving ook! Bedankt en succes verder!

Bianca

Leuk klimbos, maar drukte slecht verdeelt, 50 min moeten wachten voor een parcours en jammer dat nog niet alles open is. leuk maar niet om voor terug te komen, we hebben leuke klimbossen gehad

Greet

Echt een aanrader. Goede en vriendelijke uitleg. Mooi parcours. Binnenkort reserveer ik weer.

Margreet

Het klimbos is mooi opgezet. Leuke parcours. 1 klein minpuntje er is maar 1 hele hoge route. Waardoor er een lange wachtrij ontstond. Misschien de route opsplitsen? Verder voor herhaling vatbaar.... Het klimbos is mooi opgezet. Leuke parcours. 1 klein minpuntje er is maar 1 hele hoge route. Waardoor er een lange wachtrij ontstond. Misschien de route opsplitsen? Verder voor herhaling vatbaar. En is een jaarabonnement ook een optie?