Margreet

Het klimbos is mooi opgezet. Leuke parcours. 1 klein minpuntje er is maar 1 hele hoge route. Waardoor er een lange wachtrij ontstond. Misschien de route opsplitsen? Verder voor herhaling vatbaar.... Het klimbos is mooi opgezet. Leuke parcours. 1 klein minpuntje er is maar 1 hele hoge route. Waardoor er een lange wachtrij ontstond. Misschien de route opsplitsen? Verder voor herhaling vatbaar. En is een jaarabonnement ook een optie?

Jacco

Helaas mist er wat voor de kinderen die eigenlijk te groot zijn voor de oranje routes maar te klein voor de volwassenroutes. Onze zoon van 8 vond het daardoor wat minder leuk, hij was snel... Helaas mist er wat voor de kinderen die eigenlijk te groot zijn voor de oranje routes maar te klein voor de volwassenroutes. Onze zoon van 8 vond het daardoor wat minder leuk, hij was snel uitgekeken op de oranje routes.

Linda

Na een duidelijke uitleg van de instructeur en goede controle van de controle, mochten we zelf 3 uur lang klimmen. Wat hebben we genoten van de 3 juniorroutes. Zelfs nog heel uitdagend voor de... Na een duidelijke uitleg van de instructeur en goede controle van de controle, mochten we zelf 3 uur lang klimmen. Wat hebben we genoten van de 3 juniorroutes. Zelfs nog heel uitdagend voor de ouders. We gaan binnenkort weer!

Altijd een feest om naar klimbos te komen, voor jong en oud!

M.

De kleinkinderen hebben een prachtige middag gehad, ondanks dat enkele banen vanwege reparaties gesloten waren.

Frans

Hele leuke ervaring voor onze kleindochters van 7 en 9 jaar oud. Vriendelijke begeleiding.

Geweldig was het zeker de moeite waard om een keertje gedaan te hebben

Diederik

De kinderen hebben lekker kunnen klimmen en de uitleg was goed in orde. Bij het afrekenen van onze koffie met gebak alleen er achter gekomen dat enkele dingen dubbel waren aangeslagen. Geld netjes... De kinderen hebben lekker kunnen klimmen en de uitleg was goed in orde. Bij het afrekenen van onze koffie met gebak alleen er achter gekomen dat enkele dingen dubbel waren aangeslagen. Geld netjes terug kunnen krijgen maar andere klant had ook teveel items op zijn bonnetje staan. Beetje jammer. Goed de rekening nakijken dus.