Te gek voor kinderen en volwassenen duidelijke uitleg rustigen klim instructeur Duidelijke banen !! en sommigen zelf voor mij te hoog haha

Zo leuk we hebben samen een super leuke dag gehad wij komen zeker nog een keer terug

Een heerlijk uitdagend klimbos met vriendelijk personeel

familie

Prima dag gehad.. wel ontzettend veel muggen maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Klein puntje van kritiek ... als mensen te laat zijn vind ik het jammer dat de rest van de groep kan wachten... Prima dag gehad.. wel ontzettend veel muggen maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Klein puntje van kritiek ... als mensen te laat zijn vind ik het jammer dat de rest van de groep kan wachten voor de kliminstructie met als gevolg dat we 15 min tijd kwijt zijn...verder een topdag. We komen graag nog eens!

Nienke

De uitleg voorafgaand aan het parcours is prettig en duidelijk. De parcours zijn afwisselend, soms ook uitdagend en niet te druk. De begeleiding op de grond is allert en goed. We hebben met ons... De uitleg voorafgaand aan het parcours is prettig en duidelijk. De parcours zijn afwisselend, soms ook uitdagend en niet te druk. De begeleiding op de grond is allert en goed. We hebben met ons vieren (twee volwassenen en twee kinderen van 8 en 11) een topmiddag gehad. We komen graag weer eens terug.

odilia

Zeer veel klimkeuze.Gezellig en mooi bos.Goede uitleg in het begin.Jammer dat er verder weinig personeel is bij de klimplataus...voor wat ondersteuning nog

Mooie plek, uitdagende routes. Hele leuke middag.

heer

Erg leuk en gastvrij klimbos. Verschillende klim niveau's. Ook wordt er vooraf een duidelijke instructie gegeven. Genoeg uitdaging voor uren klimplezier.