Martijn

Het was heel leuk. We hebben ondanks Corona heel veel dingen kunnen doen. Het personeel was ook heel vriendelijk en legt alles goed uit. We hebben een hele leuke dag gehad.

Klimmeonze

Er wordt goede uitleg gegeven en gecontroleerd. Ondanks de drukte verliep alles uitstekend

Gezellig en prima klimbos. Gemist een route in de moeilijkheid Oranje plus, voor kinderen die welgoed kunnen klimmen maar nog niet zo root zijn

De

Veiligheid voorop: duidelijke instructies en wat eenvoudige oefeningetjes voordat je de banen op gaat. Lekker buiten bezig en spannend voor de kinderen. Ben je eenmaal op een baan, dan kun je er... Veiligheid voorop: duidelijke instructies en wat eenvoudige oefeningetjes voordat je de banen op gaat. Lekker buiten bezig en spannend voor de kinderen. Ben je eenmaal op een baan, dan kun je er niet meer af. Om die reden is het met kinderen niet verkeerd om eerst de baan eens vanaf onder te volgen, zeker als het wat hoger gaat.

Linda

We hadden een top dag! We kregen duidelijke instructie en konden heerlijk klimmen. Er waren een paar klimroutes gesloten, wat van te voren niet was gemeld, dat was jammer. Met name het lichtblauwe... We hadden een top dag! We kregen duidelijke instructie en konden heerlijk klimmen. Er waren een paar klimroutes gesloten, wat van te voren niet was gemeld, dat was jammer. Met name het lichtblauwe pad wilden we graag proberen, dat was net een tussenstappen tussen junior en volwassenen, maar dat kon dus niet. Dit kon duidelijker vermeld worden, maar zal ongetwijfeld met corona te maken hebben gehad. Verder heel gezellig personeel, een prachtige locatie en genoeg te doen!

Top ervaring! Heb het heel leuk gehad. Uitdagend, zelfs voor volwassen. Heb enorm genoten :) Door verschillende paden is de moeilijkheidsgraad goed te kiezen en plezier gegarandeerd. Echt een aanrader

Goede uitleg. Nazorg ? en leuke parcours. Lijkt me leuk om een parcours te hebben waar je samen werking stimuleert het is nu echt alleen werk

Duidelijke en goede informatie en organisatie, zowel bij het boeken als bij de instructie voorafgaand aan de activiteit. Veilig vanaf het begin tot en met het eind van de route, omdat de veiligshaak... Duidelijke en goede informatie en organisatie, zowel bij het boeken als bij de instructie voorafgaand aan de activiteit. Veilig vanaf het begin tot en met het eind van de route, omdat de veiligshaak om de staalkabel blijft zitten.