Eva

Super leuk en uitdagend klimparcours voor mijn zoon van 10 jaar en zijn vriendje. En dankzij goede instructie vooraf, goed materiaal en overzichtelijk park kon ik ze met een gerust hart zelfstandig... Super leuk en uitdagend klimparcours voor mijn zoon van 10 jaar en zijn vriendje. En dankzij goede instructie vooraf, goed materiaal en overzichtelijk park kon ik ze met een gerust hart zelfstandig hun gang laten gaan. Konden wij als ouders lekker op de picknickbank even bijkletsen. Volgende keer gaan we met het hele gezin klimmen want ook voor mijn zoon van 16 zijn er uitdagende banen.

Goede uitleg en ondanks de maatregelen leuk kunnen klimmen.

Melchior

Echt heel leuk en heel gezellig, zelfs op een wat miezerige dag (want in het bos regent het dan aanzienlijk minder). superveel keuze in moeilijkheidsgraad, voor elk wat wils. horeca vanwege corona... Echt heel leuk en heel gezellig, zelfs op een wat miezerige dag (want in het bos regent het dan aanzienlijk minder). superveel keuze in moeilijkheidsgraad, voor elk wat wils. horeca vanwege corona nog wat beperkt maar wel heel goed.

Mooi ruim opgezet klimbos in een rustige omgeving. Goede begeleiding.

Suuuuuuuppppppppppeeeeeeeerrrrrrlllllllleeeuuukkk

Joyce

Een geslaagd en actief uitje met het gezin. Na een uitgebreide instructie van de enthousiaste medewerkers mochten wij zelf ons gang gaan op diverse parcoursen met klimmen en tokkelen. We hebben ons... Een geslaagd en actief uitje met het gezin. Na een uitgebreide instructie van de enthousiaste medewerkers mochten wij zelf ons gang gaan op diverse parcoursen met klimmen en tokkelen. We hebben ons reuze vermaakt en komen zeker nog eens terug.

Veilig, uitdagend en fantastisch voor kinderen.