Remco

Relatief veel wat lagere parcoursen voor kleine kinderen. Als je de hoogste parcoursen niet aandurft dan zijn er er niet zo veel parcoursen die je kunt afleggen.

Gaaf klimbos, met behulpzaam personeel. Beetje jammer dat toen wij er waren een junior route en de blauwe route dicht waren vanwege onderhoud, maar we hebben met ons gezin echt genoten van het... Gaaf klimbos, met behulpzaam personeel. Beetje jammer dat toen wij er waren een junior route en de blauwe route dicht waren vanwege onderhoud, maar we hebben met ons gezin echt genoten van het klimmen in dit klimbos! 1 van de weinige uitjes die in deze Coronatijd wel kan!! Wij raden het zeker aan anderen aan om ook te gaan klimmen.

Barbara

Super leuk klimbos, mijn kinderen van 8 en 11 vinden het hier fantastisch. Junior route van 4 tracks zijn prima te doen met hier en daar een uitdaging. Maar er zijn nog veel meer routes die veel... Super leuk klimbos, mijn kinderen van 8 en 11 vinden het hier fantastisch. Junior route van 4 tracks zijn prima te doen met hier en daar een uitdaging. Maar er zijn nog veel meer routes die veel hoger gaan dan 7 meter met veel meer uitdaging. Aardige instructeurs en toezicht.

Fantastische dag gehad met de kinderen, veilige opzet, professionele instructies. We komen zeer zeker weer terug!!!

Hilly

Wat hebben we een heerlijke dag gehad! Kinderen hebben zich helemaal uit kunnen leven! Vrijheid blijheid en oma gezellig aan een picknicktafel van de rust kunnen genieten? TOP locatie!

Twan

Prima instructie vooraf, veiligheid hoog in het vaandel en mooie gevarieerde klimroutes op diverse niveaus. Ook de bungee en vrije val zijn een aanrader om eens uit te proberen. De bosrijke omgeving... Prima instructie vooraf, veiligheid hoog in het vaandel en mooie gevarieerde klimroutes op diverse niveaus. Ook de bungee en vrije val zijn een aanrader om eens uit te proberen. De bosrijke omgeving maakt het plaatje compleet.

Andy

Een geweldige ervaring voor een jarige oma (65) en kleinkinderen om eindelijk weer iets samen te mogen doen. Na de oranje route gaan we een volgende keer voor een nieuwe uitdaging. Leuke ontvangst... Een geweldige ervaring voor een jarige oma (65) en kleinkinderen om eindelijk weer iets samen te mogen doen. Na de oranje route gaan we een volgende keer voor een nieuwe uitdaging. Leuke ontvangst en deskundige en geïnteresseerde instructeurs.