Leontine

Super leuk klimbos! Mooie en afwisselende routes. Goede begeleiding.

SJW

Nette, schone faciliteiten (niet gedateerd), vriendelijk ontvangst, goede instructies, medewerkers zijn herkenbaar, zichbaar en makkelijk aanspreekbaar. Mooi klimbos met afwisselende parcoursen.... Nette, schone faciliteiten (niet gedateerd), vriendelijk ontvangst, goede instructies, medewerkers zijn herkenbaar, zichbaar en makkelijk aanspreekbaar. Mooi klimbos met afwisselende parcoursen. Gratis parkeren voor de deur, gratis gebruik van een kluis. Kindvriendelijk. Toen ook nog de zon ging schijnen op een overwegend regenachtige dag, kon onze middag niet meer stuk.

mailadr

We zijn op een wat druilerige zaterdag met z'n vijven naar het klimbos in Apeldoorn geweest: twee ouders (publiek) en drie kinderen (klimmend). Het is erg goed bevallen, de volgende keer 5... We zijn op een wat druilerige zaterdag met z'n vijven naar het klimbos in Apeldoorn geweest: twee ouders (publiek) en drie kinderen (klimmend). Het is erg goed bevallen, de volgende keer 5 klimmers. De kinderen zijn druk in de weer geweest met de verschillende routes en hebben voor de volgende keer nog de vrije val en de zwarte route te ontdekken. De jongste zou zonder begeleiding van een 16+`er niet de rode, grijze en zwarte route mogen doen, maar het is niet zo dat die in hetzelfde gezelschap moet zitten (het gaat er vooral om, dat bij lastige stukjes niet meteen een van de medewerkers de boom in hoeft, maar dat er iemand is om bijvoorbeeld te helpen de kabelbaan vast te klikken). Zoals altijd maakt het weer niet zoveel uit als je eenmaal buiten bent. Het was fris genoeg voor de kinderen om ook tijdens het klimmen de jas aan te houden, er was zo nu en dan een buitje, maar het mocht de pret niet drukken. Wat score betreft: vijf punten, met twee punten aftrek: -1 voor de rookhoek, waardoor een redelijke hoek van het park naar brandende tabak rook. Misschien op te lossen met iets van afzuiging en asbakken met water. -1 voor het ongevraagd delen van mijn emailadres met Trustpilot. Op te lossen door prominenter een keuze te geven daar wel of niet mee in te stemmen. Erg vervelend, ook om daarna geconfronteerd te worden met een nieuwe set gebruikersvoorwaarden en het aanmaken van een nieuw account. Met de kennis van nu zouden we direct weer gaan, maar dan 5 kaartjes nemen ipv 3. Deze review stel ik beschikbaar onder een creative commons licentie, namelijk: Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)

Jeroen

Erg goed goede instructie en daarna lekker de tijd om te klimmen er zijn genoeg uitdagende routes voor iedereen als ik al een min puntje kan vinden is het leeftijdsverschil bij de instructie, er... Erg goed goede instructie en daarna lekker de tijd om te klimmen er zijn genoeg uitdagende routes voor iedereen als ik al een min puntje kan vinden is het leeftijdsverschil bij de instructie, er waren hele kleine kinderen bij die niet durfden. Zeker niet erg iedereen moet een kans krijgen maar mijn dochter heeft al 4 x vaker geklommen en er wordt verwacht dat je aan de instructie meedoet . Ook prima maar dan liever gecoördineerd zodat er aandacht is voor degene die het echt nodig hebben. Supermooi klimbos!

Marloes

Fantastische dag gehad. Helaas was 1 kinderbaan gesloten en was hiervoor geen alternatief. 2 kinderbanen voor 3 uur klimplezier is weinig. In onze ogen was het mogelijk geweest om de simpele groene... Fantastische dag gehad. Helaas was 1 kinderbaan gesloten en was hiervoor geen alternatief. 2 kinderbanen voor 3 uur klimplezier is weinig. In onze ogen was het mogelijk geweest om de simpele groene baan open te stellen voor kinderen met begeleiding. Nu mocht dit wel voor kinderen vanaf 1.40m maar dan alleen tegen extra betaling.

Mw.

Mooie locatie en leuke parcoursen gedaan met kinderen van 7 en 10 jr oud.

Thomas

Super dagje gehad bij Veluwe Klimbos. Een echte aanrader!!!