Ik was hier als opa met 4 kleinkinderen 2 van 10 jaar. Die vonden het geweldig. Voor mijn 2 kleindochters van 6 en 7 jaar vond ik het wel wat zwaar. Ik heb zelf ook meegedaan en vond het heel... Ik was hier als opa met 4 kleinkinderen 2 van 10 jaar. Die vonden het geweldig. Voor mijn 2 kleindochters van 6 en 7 jaar vond ik het wel wat zwaar. Ik heb zelf ook meegedaan en vond het heel leuk. Wij hebben de lichtste route genomen. De uitleg was prima. Jan kooijman

D.G.

Aardige medewerkers, mooi klimbos met veel verschillende routes! De oranje routes zijn voor beginnende jonge klimmertjes wat te pittig.

We hebben de laatste tijd geboekt, namelijk 16.00 uur. Het klimbos sluit om 18.30 uur. Dat betekent dat je voor het volledige bedrag een half uur minder kan klimmen! Natuurlijk staat dit in de... We hebben de laatste tijd geboekt, namelijk 16.00 uur. Het klimbos sluit om 18.30 uur. Dat betekent dat je voor het volledige bedrag een half uur minder kan klimmen! Natuurlijk staat dit in de kleine lettertjes...

marije

Enorm klant gericht. Heel professioneel. En het tofste uitje in Apeldoorn

klimgeit

Duidelijke instructie en veel begeleiding rond het junior circuit. Goed geregeld en leuke uitdagende routes!

Esther

Kinderen hadden veel plezier en merkten geen verschil tijdens Corona. Als ouder konden wij ook prima dicht in de buurt zitten of rondwandelen. Leuk uitdagend klimbos voor jong en oud.

Mw.

Fijne klimmiddag in Ruurlo op een mooie plek, goed georganiseerd.

Ton

Zeer veilig, ontspannen en vermakelijk tijdverdrijf, waarbij deelnemers uit vele leeftijdsklassen juist door het bewegen in de natuur op deze verantwoorde wijze ook respect en waardering voor de... Zeer veilig, ontspannen en vermakelijk tijdverdrijf, waarbij deelnemers uit vele leeftijdsklassen juist door het bewegen in de natuur op deze verantwoorde wijze ook respect en waardering voor de natuur krijgen.

Monique

Lekker buiten, mooie omgeving, vriendelijke medewerkers, kortom: top!

Henny

Deskundig en gezellig personeel. Mooie en diverse routes. Lekkere koffie en snacks.