Joop

Aantrekkelijk voor avontuurlijke kinderen en avontuurlijke Opa’s; spannend en zeer aan te bevelen als gezamenlijke inspanning en ontspanning.

Melanie

Koningsdag werd een mooie dag met veel adrenaline. Voor de start werd onze uitrusting gecheckt, duidelijke uitleg en bij de eerste (oefen)klim bleef de instructeur kijken hoe het iedereen verging,... Koningsdag werd een mooie dag met veel adrenaline. Voor de start werd onze uitrusting gecheckt, duidelijke uitleg en bij de eerste (oefen)klim bleef de instructeur kijken hoe het iedereen verging, zodat we met een zeker gevoel het bos in konden. Fantastische middag gehad. (Gezin met 3 kinderen)

Mooi uitdagend sportief uitje. goed materiaal.

frits

Mooi, leuk en stoer klim bos. En echte aanrader met goede begeleiding en een prettige sfeer.

Geweldig sportief dagje uit voor hele gezin! Voor alle niveaus wat wils. En goed voor zelfvertrouwen.

De kinderen hebben zich er uren vermaakt, is voor de oudste leuk maar ook voor de jongere. Het is erg leuk aangelegd en voor als je niet mee klimt staan er gezellige picknick tafels of je doet een... De kinderen hebben zich er uren vermaakt, is voor de oudste leuk maar ook voor de jongere. Het is erg leuk aangelegd en voor als je niet mee klimt staan er gezellige picknick tafels of je doet een ronde wandelen in het bos.

JanSas

Mooi klimpark. Veilig. Aardige medewerkers. Parcours niet altijd makkelijk te vinden. Geen mogelijkheid om tussentijds van parcours te gaan via normale weg.

Leuk om te doen als het niet druk is. Buiten het hoog seizoen goed te doen. Verschillende uitdagende banen en een goede uitleg van een instructeur.