Linda

Mooi klimbos. Goede en heldere instructie. Wel jammer dat er 2 banen dicht waren voor onderhoud. Fijner zou zijn 1 baan gelijk sluiten.

Tijs

We hebben het klimbos Gooi en Eemland geweldig ervaren met onze kleinzoon van 10 jaar. De instructie vooraf was duidelijk, zekering etc werd goed gecontroleerd en ons viel op dat er voldoende... We hebben het klimbos Gooi en Eemland geweldig ervaren met onze kleinzoon van 10 jaar. De instructie vooraf was duidelijk, zekering etc werd goed gecontroleerd en ons viel op dat er voldoende personeel rondliep. Zij hielpen waar nodig op een pedagogisch goede wijze, door wel aanwijzingen te geven, maar niet naar de hulpvrager toe te klimmen. Hierdoor groeide het zelfvertrouwen van onze kleinzoon gedurende het klimmen en tokkelen. Alles werd ook goed onderhouden en direct gerepareerd toen dat nodig was. Wij komen zeker nog een keer terug.

Benno

Een fantastisch klimbos met goede uitrusting en een parkoersen voor ieder wat wils.

klant

Mooie omgeving. Deskundige uitleg. Gave klimroutes.

Heb met zoon en 3 kleinzoons geklommen in jullie klimbos. We hebben het super gehad, goede uitleg en alles duidelijk aangegeven, komen zeker een keer terug.

Thielen

Wat een prachtig bos, goede uitleg door de begeleiding en heel leuke spannende klimattributen! Een prachtige middag gehad!

Janvière

Het was een leuke ervaring en zeker iets om niet te vergeten. Het personeel was bijzonder aardig en heel behulpzaam. Het was ook een prachtig bos om in te wandelen en de klimroutes waren erg leuk... Het was een leuke ervaring en zeker iets om niet te vergeten. Het personeel was bijzonder aardig en heel behulpzaam. Het was ook een prachtig bos om in te wandelen en de klimroutes waren erg leuk om te doen. We komen zeker nog een keertje terug!

mevr.

Deskundige en enthousiaste instructie, super mooie routes!

Leuk klimbos, diversiteit aan routes. Weinig oponthoud tijdens het klimmen wat ik in andere klombossen nog wel eens heb meegemaakt dat er mensen halverwege de tokkelbaan blijven hangen en/of gered... Leuk klimbos, diversiteit aan routes. Weinig oponthoud tijdens het klimmen wat ik in andere klombossen nog wel eens heb meegemaakt dat er mensen halverwege de tokkelbaan blijven hangen en/of gered moeten worden, dat was hier niet het geval.

Bas

Vriendelijk personeel Behulpzaam Duidelijke uitleg Mooie en schone omgeving