Martijn

Erg inflexibel bij koud/regenachtig weer. "Volgens onze voorwaarden kunt u max. 24 uur van tevoren een boeking wijzigen". Dus als het plenst en superkoud is heb je vette pech. En niets is zo... Erg inflexibel bij koud/regenachtig weer. "Volgens onze voorwaarden kunt u max. 24 uur van tevoren een boeking wijzigen". Dus als het plenst en superkoud is heb je vette pech. En niets is zo veranderlijk als het weer. Jammer dat het klimbos niet meedenkt en niet bereid is om te denken vanuit de positie van de klant.

klant

Erg leuke middag gehad hier. Mooie routes en goede variatie in moeilijkheid. Duidelijk instructie en uitleg over gebruik materiaal en veiligheid. Materiaal en banen goed op orde. Zeker voor... Erg leuke middag gehad hier. Mooie routes en goede variatie in moeilijkheid. Duidelijk instructie en uitleg over gebruik materiaal en veiligheid. Materiaal en banen goed op orde. Zeker voor herhaling vatbaar!

Het was wederom een feetje. De uitleg was duidelijk en kort en de veiligheid stond voorop. We hebben genoten en de begeleiding was netjes en goed

Leonie

Afgelopen zondag met ons gezin (kinderen 12,10 en 8 jr) geklommen. Wat een vriendelijke en behulpzame mensen werken daar, op bovendien een toplocatie. Zeker een aanrader.

Albert

Goede instructies. Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Als begeleider (Opa op de grond) mijn 2 kleinzoons (9 en 11 jaar) op een veilige en verantwoorde manier zeer heb zien genieten. Daar doe je... Goede instructies. Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Als begeleider (Opa op de grond) mijn 2 kleinzoons (9 en 11 jaar) op een veilige en verantwoorde manier zeer heb zien genieten. Daar doe je het voor als opa!

Prachtige omgeving, geweldige uitdaging en zeer proffesionele begeleiding. Top!

Mevr.

Het was erg leuk en gezellig! Heerlijk buiten in het bos. Goede service en faciliteiten. Er was 1 ouder met 2 jonge kinderen die kon wat assistentie gebruiken. Die liep vaak vast bij de tokkelbanen.

Dhr.

Mooi klimbos, Ruim opgezet. Verbeterpunt is het alerter zijn op mensen die vastlopen op een parcours. Aangezien het vrij uitgestrekt is gebeurde het geregeld dat er iemand niet meer verder kon... Mooi klimbos, Ruim opgezet. Verbeterpunt is het alerter zijn op mensen die vastlopen op een parcours. Aangezien het vrij uitgestrekt is gebeurde het geregeld dat er iemand niet meer verder kon (durfde), maar dat het lang duurde voordat iemand van het personeel daarbij kwam. Daardoor moest er erg lang gewacht worden (je kunt immers niet terug). Voor een groep mensen 'op leeftijd' was het duidelijk dat het klimbos geen geschikt uitje voor hen was, zij liepen vast, of vielen en konden zichzelf niet omhoog krijgen. Hier kun je beter op anticiperen. Frustreert de rest van de bezoekers, tijd loopt immers gewoon door.

Kevin

Geweldige dag gehad! Heel enthousiast, jong team! Meisje bij de balie heel aardig naar de kids, jongeman bij instructie ook! Met het onweer werd ook volgens protocol gewerkt. Ga zo door!