klant

Erg leuke ervaring. We kregen een duidelijke korte uitleg aan het begin en konden daarna zelf gaan klimmen. Medewerkers waren erg vriendelijke en leuke, uitdagende klimroutes. Enige verbeterpunt is... Erg leuke ervaring. We kregen een duidelijke korte uitleg aan het begin en konden daarna zelf gaan klimmen. Medewerkers waren erg vriendelijke en leuke, uitdagende klimroutes. Enige verbeterpunt is voor mij de zichtbaarheid van de routebordjes en staanplaats van de plattegronden. Ik zou aanraden om een beginpunt/meetingpunt te hebben waar een duidelijke plattegrond te vinden is.

Kim

Wij hebben met ons gehele gezin geklommen en een fantastische middag gehad. Wat een gaaf parcours! Goede uitleg vooraf, en goed toezicht tijdens het klimmen. Een echte aanrader.

Super leuk, lekker klimmen. Bezig in de buitenlucht, echte aanrader.

In het begin krijg je een korte uitleg hoe de banen werken en moeten je een oefen ronde doen. Dit was best langdradig, maar wel nodig. Als er mensen zijn die al vaker zijn geweest laat deze dan voor... In het begin krijg je een korte uitleg hoe de banen werken en moeten je een oefen ronde doen. Dit was best langdradig, maar wel nodig. Als er mensen zijn die al vaker zijn geweest laat deze dan voor zodat ze daarna gelijk het park in kunnen. Verder zat alles goed in elkaar

Evelien

Onze kids hebben genoten en willen komende vakantie weer hier naartoe gaan. Ze waren moe van het geklauter, maar helemaal voldaan.

kooijmans

Leuke sportieve uitdaging voor de kinderen.!!