We maakten gebruik van de junior routes. Er was echter 1 route (die moeilijkste van de 3) niet toegankelijk. Dit was erg jammer voor de kids van 10 jaar omdat deze voor hen uitdagender was. De prijs... We maakten gebruik van de junior routes. Er was echter 1 route (die moeilijkste van de 3) niet toegankelijk. Dit was erg jammer voor de kids van 10 jaar omdat deze voor hen uitdagender was. De prijs is niet aangepast op het feit dat deze route niet begaanbaar was. We hebben nog gevraagd of er een tussenoptie mogelijk was, maar het was dit of per persoon nog 6 euro extra betalen om nog 1 route erbij te mogen doen zonder begeleider (eigenlijk zou dit ook 2 zijn, maar hiervan was ook 1 dicht). Kortom, de kids hebben zich vermaakt, maar wij vonden het geen waar voor ons geld.

Maartje

Mooi groot klimbos met veel leuke dingen. Let wel op dat je pas vanaf elf zelfstandig overal op mag! Anders onder begeleiding van iemand van minstens 16. Waar onze jongens van tien alleen op mochten... Mooi groot klimbos met veel leuke dingen. Let wel op dat je pas vanaf elf zelfstandig overal op mag! Anders onder begeleiding van iemand van minstens 16. Waar onze jongens van tien alleen op mochten was niet heel erg leuk. Lage klimroutes met niet veel spannende of uitdagende dingen.

Een heerlijke middag met mijn kinderen in het Klimbos Bergen op Zoom gehad.

Mirjam

Superleuk klimbos, ook voor de iets kleinere kids. Leuk uitje in deze corona-tijd. Je kan goed afstand houden namelijk in het klimbos. Goede uitleg van te voren en een demobaan om het uit te... Superleuk klimbos, ook voor de iets kleinere kids. Leuk uitje in deze corona-tijd. Je kan goed afstand houden namelijk in het klimbos. Goede uitleg van te voren en een demobaan om het uit te proberen. Mijn jongens van 9 en 6 hebben zich uitstekend vermaakt!

Joris

Makkelijk reserveren, fijne begeleiding, leuke uitdagende klimmetjes!

De

Aardige en goede instructie, mooie afwisselende hoge banen.

Allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.. Leuke en uitdagende banen voor zowel oudere als jongere klimmers.

Catherine

Afgelopen vrijdag een hele leuke middag gehad in het klimbos Brabantse Wal met 2 jongens van 10 jaar, 1 van 9 jaar en een meisje van 7. Goede begeleiding van enthousiaste instructeurs, die... Afgelopen vrijdag een hele leuke middag gehad in het klimbos Brabantse Wal met 2 jongens van 10 jaar, 1 van 9 jaar en een meisje van 7. Goede begeleiding van enthousiaste instructeurs, die regelmatig een rondje lopen om de klimmers in de gaten te houden. Het was bovendien ook heerlijk weer! Voor herhaling vatbaar! Maarten, Catherine, Coen, Hannah, Fin en David

Mooie en veel parcours. Goede uitleg, goede horeca, veel zitjes, aardig personeel.

Bonnie

Top! Goede uitleg/ instructie vooraf en ontzettend veel klimplezier voor mijn zoon van 12 en zijn vrienden.