Mooie trails en vooral heel vriendelijk en bekwaam personeel. Topdag gehad!

Hr

Super mooie locatie, ruim opgezet en schoon. Personeel is vriendelijk, resoluut en er is genoeg personeel aanwezig. als ik een minpuntje moet noemen is dat het hanteren van de haak(zsazsa) voor de... Super mooie locatie, ruim opgezet en schoon. Personeel is vriendelijk, resoluut en er is genoeg personeel aanwezig. als ik een minpuntje moet noemen is dat het hanteren van de haak(zsazsa) voor de iets kleinere kinderen wat lastig is en daardoor vertraging veroorzaakt op de banen.

jannetje

Het weer zat niet mee dus dat vertekend wel een beetje. Maar jammer dat we als beginnende klimmers vanaf groen naar rood moesten. Dit wisten we vooraf niet. Uiteindelijk was het een te grote stap en... Het weer zat niet mee dus dat vertekend wel een beetje. Maar jammer dat we als beginnende klimmers vanaf groen naar rood moesten. Dit wisten we vooraf niet. Uiteindelijk was het een te grote stap en was er weinig naast de groene route. Daarnaast bevreemd het mij dat er geen helmen gedragen worden. Wel bij andere parken. Daarnaast is het denk ik echt wel nodig. Voelde voor ons niet goed.

Gewoon goed. Prima geregeld, toch zeker na dat onze kleinste uit de boom gehaald moest worden. Met dank en tot een volgende keer.

Ellen

Goede begeleiding! Ook op een afstand bij 6 meter hoogte.

Roos

Goede uitleg, mooie locatie en heerlijk geklommen. De instructeurs zijn erg vriendelijk en helpen graag. Zeker de moeite waard om te gaan klimmen.

Een superleuke , spannende en avontuurlijke middag gehad met het hele gezin. Een echte aanrader als buitenactiviteit!

klimoma

Erg vriendelijk met afspraak maken. Meedenkend. De instructeur was ook bedacht op wat mijn kleindochter moeilijk vond. “Dit is het leukste wat we ooit met jou gedaan hebben!” Was het commentaar van... Erg vriendelijk met afspraak maken. Meedenkend. De instructeur was ook bedacht op wat mijn kleindochter moeilijk vond. “Dit is het leukste wat we ooit met jou gedaan hebben!” Was het commentaar van mijn kleindochters, en we hebben best al veel heel leuke uitjes gehad.

Marije

Superleuke ochtend gehad met mijn 6-jarige. Het regende en hagelde, maar dat mocht de pret niet drukken. Enorm leuke ervaring.