Mevr.

De eerste keer klimmen met onze kids van 7&8. De uitleg was helder en goed. En het proefbaantje voor we los mochten heel prettig. En daarna 3u lang genoten. Onze kinderen hebben genoten en wij ook.... De eerste keer klimmen met onze kids van 7&8. De uitleg was helder en goed. En het proefbaantje voor we los mochten heel prettig. En daarna 3u lang genoten. Onze kinderen hebben genoten en wij ook. Ze doen nu hun best een groeispurt te krijgen zodat alle routes binnen bereik komen al zijn de Junior routes ook echt geen kleuterwerk maar een volwaardig klim avontuur.

inge

Leuke parcours in dit klimbos, alleen zou ik persoonlijk het Verstandig en nuttig vinden als er bovenaan bij de vrije val ook een instructeur zou staan om je te begeleiden.

Goede uitleg mooi klimbos Als ouder hoef je niet bang te zijn dat er wat gebeurt, ze zitten altijd vast

Prachtige omgeving, ruim opgezet (ruimer dan bijv. het klimbos in Rotterdam) en leuke, uitdagende parcoursen.

Pars

Niet van tevoren duidelijk of alle parcours open zijn of niet. Vervolgens betaal je volledig bedrag voor 2 parcuren ipv 3 in het geval van kinderen. Prijs en aantal parcours verhoudingen niet oké.

M.Rouss

Leuk klimbos (achterhoek - Ruurlo). Vriendelijke begeleiders.Behoudens de rode route zijn de overige routes betrekkelijk eenvoudig. De 3 (oranje) routes voor de kleinere kids zijn leuk. Ook de... Leuk klimbos (achterhoek - Ruurlo). Vriendelijke begeleiders.Behoudens de rode route zijn de overige routes betrekkelijk eenvoudig. De 3 (oranje) routes voor de kleinere kids zijn leuk. Ook de hoogte valt mee. Gewoon heerlijk voor een actief dagdeel weg. Ook eerder geklommen bij klimbos Garderen (spectaculair) en Bergen op Zoom (gewoon goed). Begeleiding is overal goed!

Ondanks de regen hebben onze kleindochters heerlijk (en veilig) geklommen het personeel was nat en koud maar super aardig