JG

Heerlijk coronaproof uitje midden in de natuur. Kinderen vonden het geweldig en hebben hun grenzen verlegd!

Een week geleden naar het klimbos geweest met z’n tweeën. Het is echt een enorme aanrader iedereen moet dit een keer gedaan hebben. De vrije val en het bungeejumpen zijn niet echt aan te raden. Daar... Een week geleden naar het klimbos geweest met z’n tweeën. Het is echt een enorme aanrader iedereen moet dit een keer gedaan hebben. De vrije val en het bungeejumpen zijn niet echt aan te raden. Daar had ik wat meer van verwacht maar verder is alles goed geregeld. Ook met de cororna maatregelen

Kevin

Prima ontvangst en goede geduldige uitleg. Leuk om te doen, genoeg uitdaging en veel toezicht. Ik kom zeker terug. Super dat het stayokay open is voor een bak koffie en toiletgebruik.

Mevrouw

Superleuk uitje, onze jongens van 6, 8, 10 en 11 hebben heerlijk geklommen en zichzelf overtroffen!

Spelt

Prachtig klimbos; zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Remco

Heerlijk om buiten te klimmen tijdens deze rare tijden. Alles netjes georganiseerd ?

Leuk klimbos. Wel raad ik aan om een anti-muggenspray oid mee te nemen om de muggen in het bos op afstand te houden.