Hans

Geweldig kilimplezier . Eerste instructeur niet echt kind vriendelijk. Instructeurs op de baan prima.

MAW

Klimbos Achterhoek is heel erg leuk, elke keer als wij in de buurt zijn komen wij om te klimmen. Instructie wordt keurig gegeven, aardig en behulpzaam personeel. Jammer dat de vrije val gesloten is.... Klimbos Achterhoek is heel erg leuk, elke keer als wij in de buurt zijn komen wij om te klimmen. Instructie wordt keurig gegeven, aardig en behulpzaam personeel. Jammer dat de vrije val gesloten is. Wellicht een kortere instructie voor reguliere bezoekers zodat deze niet op de instructie voor nieuwe bezoekers hoeven te wachten zou fijn zijn. Het openstellen van de tokkelroute voor de kleinere kinderen om samen met een volwassene te doen zou ook een goede aanvulling zijn, hier maakt de lengte niet uit.

Leuke klimdag Na een goed uitleg en korte praktijkoefening mogen gaan klimmen op deze mooie locatie op de Veluwe. Erg leuk en gevarieerd klimbos met voor ieder wat wils. Tevens genoeg begeleiding... Leuke klimdag Na een goed uitleg en korte praktijkoefening mogen gaan klimmen op deze mooie locatie op de Veluwe. Erg leuk en gevarieerd klimbos met voor ieder wat wils. Tevens genoeg begeleiding om nog wat zaken aan te vragen indien noodzakelijk. Kortom erg leuke klimdag met 3 kinderen en 2 volwassenen

debbie

We hebben een hele leuke dag gehad alleen vraag ik mij af of de zwarte route niet een minimale leeftijd moet hebben. Mijn zoon is 10 en was echt iets te heftig en ik zag meerdere kinderen die het... We hebben een hele leuke dag gehad alleen vraag ik mij af of de zwarte route niet een minimale leeftijd moet hebben. Mijn zoon is 10 en was echt iets te heftig en ik zag meerdere kinderen die het heel moeilijk hadden.

Tim

Lekker op pad met de kinderen (12 en 8 jaar). Goed geregeld en leuke begeleiding. Wel jammer dat we voor de zoveelste keer de uitleg moeten horen. We komen regelmatig namelijk.