Joyce

We hebben een fantastische middag gehad. Instructies waren duidelijk. Wel viel het op dat er weinig instructeurs rondliepen, maar dat zal wel vanwege de Corona zijn. We komen snel weer een keer... We hebben een fantastische middag gehad. Instructies waren duidelijk. Wel viel het op dat er weinig instructeurs rondliepen, maar dat zal wel vanwege de Corona zijn. We komen snel weer een keer klimmen.

Greetje

Mooi klimbos, fijn en makkelijk systeem om te klimmen.

Yolande

Super goed geregeld, fijne uitleg, allemaal enthousiaste medewerkers, veilig en goede corona maatregelen. Top! Mijn kleinkinderen 6 en 8 jaar hebben een geweldige tijd gehad.

De kinderen hebben genoten! Zo leuk! De uitleg was top. Tussendoor hulp (omdat één van de kinderen moest plassen) werd allemaal geregeld! Medewerkers waren goed zichtbaar.

Gabriëlle

Onwijs leuke middag gehad met m'n zoontje die dit voor het eerst deed. M'n zoontje had zat vragen en die werden geduldig en duidelijk beantwoord. De parcours die hij mocht lopen waren onwijs leuk en... Onwijs leuke middag gehad met m'n zoontje die dit voor het eerst deed. M'n zoontje had zat vragen en die werden geduldig en duidelijk beantwoord. De parcours die hij mocht lopen waren onwijs leuk en creatief in elkaar gezet. Uitdagend en gezellig allemaal. We gaan zeker nog een keer terug als hij alle kleuren parcours mag beklimmen!

We hebben intenst genoten van het klimmen en buiten zijn in de natuur. De spierpijn achteraf was het dubbel en dwars waard. We komen zeker nog eens terug!

Robert

Leuk klimbos! Alles is goed geregeld. Het is vooral top dat je tijdens de route niet los kan van het parcours. Super veilig dus.

Mijn 3 kleinkinderen van 7,10 en 12 jaar hebben genoten. Alleen tijdens hun laatste klim van de tokkelbaan bruin ( van de 2 oudsten)deden ze er heel lang over omdat 4 volwassenen met 4 te jonge... Mijn 3 kleinkinderen van 7,10 en 12 jaar hebben genoten. Alleen tijdens hun laatste klim van de tokkelbaan bruin ( van de 2 oudsten)deden ze er heel lang over omdat 4 volwassenen met 4 te jonge kinderen net voor hun waren. Die kinderen waren angstig. Er ging eerst een ouder ,dan een kind dan weer een ouder. Ze hebben er toen bijna 30 min over gedaan. We baalden daar wel van. Is daar wat aan te doen van jullie kant? Beter toezicht of zo