oma

Had juniorkaartjes voor mijn kleinkinderen. 1 van de drie banen was afgesloten. Blijft er voor de kinderen weinig over om te beklimmen. Na 2 x dezelfde baan was de spanning er wel af. Wel volledig... Had juniorkaartjes voor mijn kleinkinderen. 1 van de drie banen was afgesloten. Blijft er voor de kinderen weinig over om te beklimmen. Na 2 x dezelfde baan was de spanning er wel af. Wel volledig bedrag betaald. Verder prima ontvangst; goede begeleiding. Kinderen hebben zich vermaakt.

Evelyn

Hallo, wij hebben met 2 meiden een geweldige middag gehad! Alleen wel jammer dat er een half uur verloren is gegaan met vaststaan in de tokkelbaan omdat er 2 mensen niet verder durfde en dus naar... Hallo, wij hebben met 2 meiden een geweldige middag gehad! Alleen wel jammer dat er een half uur verloren is gegaan met vaststaan in de tokkelbaan omdat er 2 mensen niet verder durfde en dus naar beneden gehaald moesten worden! Met name de twee meiden vonden dit heel jammer daar zij nu tenminste 1 route niet hebben kunnen doen! Verder alles prima geregeld! Groetjes evelyn

Nicole

Hele leuke parcours, pittig hoor. Leuke ervaring, duidelijke uitleg en zeer vriendelijke medewerkers. Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke en afwisselende parcoursen, voor zowel ervaren klimmers als onervaren klimmers. Ook voor de kleinere klimmers leuke banen! Goede uitleg vooraf en ook de demobaan was fijn om even onder... Leuke en afwisselende parcoursen, voor zowel ervaren klimmers als onervaren klimmers. Ook voor de kleinere klimmers leuke banen! Goede uitleg vooraf en ook de demobaan was fijn om even onder begeleiding te oefenen.

Leuke, vriendelijke begeleiding. Overzichtelijk park en goede parkeer gelegenheid naast het klimbos!

Stephan

Mooi aangelegd park met uitdagende routes. Zeer vriendelijk personeel en een duidelijke instructie vooraf. Het enige min-punt vonden wij de veiligheidslijn die niet altijd even makkelijk over de... Mooi aangelegd park met uitdagende routes. Zeer vriendelijk personeel en een duidelijke instructie vooraf. Het enige min-punt vonden wij de veiligheidslijn die niet altijd even makkelijk over de ijzeren platen langs de route wilde glijden. Deze liepen soms vast en met kinderen kan dit soms lastig zijn om los te krijgen. Overigens wordt de instructie aangegeven dat het soms lastig gaat en krijg je tips & tricks om ze los te krijgen en door te schuiven. Het klimbos de Brabantse wal is zeker aanrader om te bezoeken

marion

Onze kinderen (en kleinkind) hebben een fantastische middag gehad in het Klimbos Met een duidelijke instructie is het een veilige activiteit En je kan onderweg niet loskoppelen! Ook worden de... Onze kinderen (en kleinkind) hebben een fantastische middag gehad in het Klimbos Met een duidelijke instructie is het een veilige activiteit En je kan onderweg niet loskoppelen! Ook worden de coronaregels overal duidelijk aangegeven!

Ánne

Prettige ontvangst, mooi gelegen klimbos, goed gevarieerde banen/ voor ieder wat wils, prima uitleg van instructeurs, een fijne rustige sfeer.

Anouk

Afgelopen zaterdag feestje van mijn dochter hier gehouden en het was geweldig! We waren hier al eerder geweest en het is steeds voor herhaling vatbaar. Ik klim zelf ook mee en word er heel blij van... Afgelopen zaterdag feestje van mijn dochter hier gehouden en het was geweldig! We waren hier al eerder geweest en het is steeds voor herhaling vatbaar. Ik klim zelf ook mee en word er heel blij van :-) Goede uitleg, aardig personeel.