Jammer dat 1junior route niet beschikbaar was maar dat wel de volle prijs betaald moest worden voor de rest ?

Ivon

Jongens waren niet te stoppen!! Hele leuke actieve middag gehad!

Keurig geregeld en een onvergetelijke dag bezorgd. Enige minpuntje door Corona dat er een toilet aanwezig was, waardoor lange rijen ontstonden met kleine kinderen die niet goed kunnen ophouden.

Kinderfeestje van onze dochter van acht jaar gevierd in Klimbos Gooi Eemland. Aanrader! Goede instructies, leuke en uitdagende klimroutes in het Junior Klimbos. Aardige en behulpzame staf.

Leuk klimbos, meerdere niveaus. 2 waren buiten gebruik. Gezellig met tafels voor wie niet klimt. Wel druk, dus af en toe wachten om verder te kunnen.

Leuk, uitdagend en zwaar parcours. Moesten lang wachten en de uitleg duurde te lang!

Leuke banen, goed en aardig personeel. Omgeving is prachtig

Leuke dag gehad. Wel vond ik het nog behoorlijk druk en lange wachttijden, ook in de boom. Soms echt wel een paar minuten voor je verder kon. Dus misschien in Corona tijd het aantal bezoekers nog... Leuke dag gehad. Wel vond ik het nog behoorlijk druk en lange wachttijden, ook in de boom. Soms echt wel een paar minuten voor je verder kon. Dus misschien in Corona tijd het aantal bezoekers nog wat verminderen?