Kiara

Leuke routes, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg.

Alexandra

Leuke tijd gehad in het klimbos, het oranje parcour waar je al op mag/kan vanaf 1.20 kan soms uitdagend zijn. Er zijn 3 oranje routes, opbouwend naar moeilijker. De hulp door het enthousiaste... Leuke tijd gehad in het klimbos, het oranje parcour waar je al op mag/kan vanaf 1.20 kan soms uitdagend zijn. Er zijn 3 oranje routes, opbouwend naar moeilijker. De hulp door het enthousiaste personeel word gewaardeerd. We komen zeker terug!

Leuke uitdagende parcours. Heldere duidelijke instructie van vriendelijke medewerkers. Heerlijke bosomgeving! En ook voor niet klimmers of pauze prettige plek om te zitten.

Sophie

Leuke uitje! Het bos heeft veel routes, en aardig personeel. De meeste routes waren wel redelijk makkelijk voor volwassenen.

Gwen

Met kind de Oranje routes gedaan bij Klimbos Veluwe. Er zijn hier 3 Oranjes routes, toen wij er waren was er helaas 1 dicht. In verband met lengte kon geen andere route gedaan worden. Het had netjes... Met kind de Oranje routes gedaan bij Klimbos Veluwe. Er zijn hier 3 Oranjes routes, toen wij er waren was er helaas 1 dicht. In verband met lengte kon geen andere route gedaan worden. Het had netjes geweest om hier rekening mee te houden met de prijs, bijvoorbeeld korting geven of lagere prijs hanteren. Verder goed verzorgd, veel medewerkers die rondlopen en alles in de gaten houden. Erg leuke middag gehad.

mevr.

Mijn dochter heeft genoten, onbeschrijfelijk leuke ervaring voor haar!

Mijn zoon heeft het weer super gehad. We hadden moeten uitstellen tot groot verdriet van hem maar 27 april had hij weer een date met de touwen en bomen.

Dinja

Mooi klimbos en uitdagende opdrachten. Erg hoge routes in vergelijking met andere Nederlandse parken. Dus niet voor degenen met hoogtevrees. De routes zijn wel allen vrij lang waardoor je aan het... Mooi klimbos en uitdagende opdrachten. Erg hoge routes in vergelijking met andere Nederlandse parken. Dus niet voor degenen met hoogtevrees. De routes zijn wel allen vrij lang waardoor je aan het eind minder snel nog een ‘korte route’ extra kan doen.

Dity

Mooi klimbos, veel afwisseling. Jammer dat de zwarte route gesloten was. Veel voorzieningen, ook dankzij de (gesloten) stay okay locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Simon

Mooi veelzijdig klimbos. Ook leuk uitdagende parcours voor de junioren. Ik bezocht het bos met mijn 3 kids. De oudste twee konden goed zelfstandig klimmen, terwijl ik bij de jongste voornamelijk... Mooi veelzijdig klimbos. Ook leuk uitdagende parcours voor de junioren. Ik bezocht het bos met mijn 3 kids. De oudste twee konden goed zelfstandig klimmen, terwijl ik bij de jongste voornamelijk was. Je kan eenvoudig snel bij elk parcours komen. Fijn overzichtelijk. Ik had gereserveerd om 11:00 en kon gaan klimmen om 11:45. Dit kan wel wat sneller.