Simone

Mooie klimroutes, fijn dat er zowel hoog als laag gekomen kan worden met een regulier ticket

Mooie parcoursen, zowel de junior als voor boven 140cm.

John

Ons nichtje vond het helemaal super! Fantastische begeleiding en uitleg. Wij komen weer! We moeten wel want ze wilde niet eens weg… top middag gehad!

Onze 4 pubers vonden het een fijn park, er werd goed rekening met de regels gehouden, maar het was wel te druk in combi met de afstandsregels, waardoor de zwarte baan niet meer lukte (terwijl er al... Onze 4 pubers vonden het een fijn park, er werd goed rekening met de regels gehouden, maar het was wel te druk in combi met de afstandsregels, waardoor de zwarte baan niet meer lukte (terwijl er al twee banen dicht waren). Ze hebben daardoor slechts twee parcours kunnen doen. Dan vind ik 92 euro entree wel erg veel, in verhouding

Hans

Onze kleinzoon heeft zich fantastisch geamuseerd op Uw park. ook de prima ondersteuning door Uw medewerkers is opvallend goed en vriendelijk.

Marian

Onze kleinzoons raakten niet uit geklommen!! IPV 3 uur klimmen,werden het uiteindelijk 5,5 uur!!! Ze wilden de volgende ochtend weer!! Dat ging helaas niet omdat ze weer naar huis moesten. Wij... Onze kleinzoons raakten niet uit geklommen!! IPV 3 uur klimmen,werden het uiteindelijk 5,5 uur!!! Ze wilden de volgende ochtend weer!! Dat ging helaas niet omdat ze weer naar huis moesten. Wij komen zeker terug met de kleinkinderen!! SUPER is het Klimbos!

remco

Prima organisatie en leuke pittige routes. Veel oog voor veiligheid en plezier.