Fam.

Wat was het geweldig leuk. Wij waren op Koningsdag bij jullie. Goede instructies en begeleiding. Enthousiast team! ZEKER AAN TE RADEN EN TOT ZIENS !!

We hebben een ontzettend leuke middag gehad en ons heerlijk vermaakten komen graag snel weer. Als tip willen we meegeven dat we best een jaarabonnement/strippenkaart zouden willen afnemen alleen zou... We hebben een ontzettend leuke middag gehad en ons heerlijk vermaakten komen graag snel weer. Als tip willen we meegeven dat we best een jaarabonnement/strippenkaart zouden willen afnemen alleen zou het aantrekkelijker zijn als je dan vaker kunt dan zoals het abonnement nu is ingericht. groet

We hebben een superleuke middag gehad. De jongens vonden het spannend, leuk en voor herhaling vatbaar. Ook voor volwassenen genoeg uitdaging. Komen zeker nog een keer terug!

T.

We werden opgehouden door twee kinderen die te kort waren en niet bij het inhaken konden. Waardoor we niet genpeg tijd hadden om alle routes te volgen.Daar is dus niet goed op gelet. Mede ook omdat... We werden opgehouden door twee kinderen die te kort waren en niet bij het inhaken konden. Waardoor we niet genpeg tijd hadden om alle routes te volgen.Daar is dus niet goed op gelet. Mede ook omdat we maar 21/2 uur hadden (starttijd 16.00 uur)en er 25 minuten instructie vanaf gingen. Ons was verteld dat we makkelijk alle routes binnen die tijd konden aflopen.. dus lukte dus niet en dat was een tegenvaller.

Arianne

We hebben erg van ons klimbos uitje genoten en hopen zeker nog een keertje te komen klimmen! het personeel wat ons hielp was ook erg aardig en hielpen ons heel goed!

Rik

We zijn onlangs voor een 2e keer in Ruurlo (achterhoek) geweest. Vriendelijk personeel en goede instructie gekregen. Mooie routes en voor alle leeftijden (> 6jr). Dikke 4 sterren verdiend. Een tip... We zijn onlangs voor een 2e keer in Ruurlo (achterhoek) geweest. Vriendelijk personeel en goede instructie gekregen. Mooie routes en voor alle leeftijden (> 6jr). Dikke 4 sterren verdiend. Een tip voor het Klimbos: tijdens de junior routes zouden de instructeurs iets meer mogen rondlopen om de kinderen onderweg aanwijzingen te kunnen geven. De instructeurs waren vooral in het begin vh klimbos aanwezig.

Joep

MOOI klimbos! Goede begeleiding en veel aandacht voor veiligheid!

Mooi klimbos, echter de uitleg duurde erg lang (45 Min) en dit gaat van de geboekte klimtijd af. Tip: Vragen of mensen vaker klimmen, indien ja een kortere instructie te geven.