Bianca

Duidelijke uitleg, hier wordt echt aandacht aan gegeven

R.

Een vreselijk leuk klimbos met behulpzaam enthousiast personeel. Mijn twee twaaljarigen hebben de middag van hun leven gehad !! ?

Goede en veilige instructies. Er zijn verschillende hoogtes en er is voor ieder wat wils! Je kan het zo spannend maken als je zelf wilt. Ik heb in iedergeval een fantastische middag gehad!

MarianV

Goede instructie, aardig personeel en leuke, uitdagende banen! Ruim 4 uur doorgebracht.

jasper

Goede klimroutes, aardige instructeurs, en ruime zitplaatsen. Ook voldoende kluisjes aanwezig. Wel wat ondandig te bereiken met motor, officieel moet je buiten het park parkeren, maar je kan hem ook... Goede klimroutes, aardige instructeurs, en ruime zitplaatsen. Ook voldoende kluisjes aanwezig. Wel wat ondandig te bereiken met motor, officieel moet je buiten het park parkeren, maar je kan hem ook naast het Klimbos zetten als je met de motor in de hand loopt

Ik vind het heel leuk daar het personeel was erg aardig. Ik raad het zeker weten aan

Ontzettend genoten. Leuke uitdagingen op verschillende niveaus. Prachtig weer, echt een top dag!

Wouter

Prachtige locatie met leuke routes. Echt een aanrader. Het feit dat route 3 dicht was hadden ze wel even mogen melden van tevoren.