Alles was goed geregeld. We hebben een leuke middag gehad. Bedankt.

Jeroen

Echt een aanrader, klimparcour goed en veilig. Horeca voorzieningen zijn goed en vriendelijk personeel.

Arjan

Gisteren een geweldige, maar koude, dag gehad bij Kimbos Achterhoek. Professionele uitleg en met medewerkers die echt voor je klaarstaan. Hele uitdagende klimroutes en wat ook prettig is, is dat er... Gisteren een geweldige, maar koude, dag gehad bij Kimbos Achterhoek. Professionele uitleg en met medewerkers die echt voor je klaarstaan. Hele uitdagende klimroutes en wat ook prettig is, is dat er een restaurantje voor afhaal bij zit met allerlei lekkers te eten en te drinken. Zeker een aanrader!

Goede tijds planning wat betreft ontvangst en uitleg. Leuke klim routes ook voor kinderen< 8 jaar. Genoeg mensen op de grond indien hulp nodig. Was een leuke middag!

Eva+Nielsen

Heel leuk klimpark en superaardig, flexibel en behulpzaam personeel,

Engelen

Heel mooi opgezet klimbos! Overzichtelijk en lange pittige routes. Ook voor onze zoon met down syndroom waren er voldoende (tot ong 10 jr) toffe uitdagende routes! Goede en duidelijke instructies... Heel mooi opgezet klimbos! Overzichtelijk en lange pittige routes. Ook voor onze zoon met down syndroom waren er voldoende (tot ong 10 jr) toffe uitdagende routes! Goede en duidelijke instructies ontvangen en vriendelijk personeel

Renske

Leuk klimbos. Goede, vriendelijke begeleiding. Ook de junior routes zin heel leuk.

Ramon

Mijn dochter van 10 wou naar het klmbos. Ik wist niet dat ik zelf ook moest klimmen omdat ze anders niet alles mocht doen. De rode baan vond ik en mijn dochter zwaar en moeilijk. Ik heb mijn vinger... Mijn dochter van 10 wou naar het klmbos. Ik wist niet dat ik zelf ook moest klimmen omdat ze anders niet alles mocht doen. De rode baan vond ik en mijn dochter zwaar en moeilijk. Ik heb mijn vinger opgehaald en schoenen zijn kapot.

Klant

Ontzettend leuke middag gehad. Duidelijke uitleg vooraf en daarna zelfstandig de routes doen. Ook voor de kleinere klimmers vanaf 1.20 kan je hier terecht voor echt hele leuke klimroutes. Het... Ontzettend leuke middag gehad. Duidelijke uitleg vooraf en daarna zelfstandig de routes doen. Ook voor de kleinere klimmers vanaf 1.20 kan je hier terecht voor echt hele leuke klimroutes. Het klimbos is mooi gelegen. Het enige nadeel was dat het halverwege de middag echt wel een heel stuk drukker werd. Op zich begrijpelijke met zo'n leuk uitje...maar dit maakte op bijna alle routes dat het flink opstopte en dat is jammer. Iets minder klimmers inboeken zou het klimplezier voor mijn gevoel verhogen. Al met al zeker een dikke aanrader!