Hein

Het Klimbos ging weer open en wij hadden wat te vieren. De locaties bij ons in de buurt waren al volgeboekt, maar in Ruurlo was nog plek. We hebben met onze twee kinderen heerlijk een middag rond... Het Klimbos ging weer open en wij hadden wat te vieren. De locaties bij ons in de buurt waren al volgeboekt, maar in Ruurlo was nog plek. We hebben met onze twee kinderen heerlijk een middag rond geklommen. Prachtig bos met uitdagende routes, voor elk wat wils. Vooraf uitgebreide instructie met ruim voldoende aandacht voor veiligheid. Volop parkeerruimte en De Heikamp, naast het Klimbos, heeft van alles te eten en te drinken. Perfecte middag gehad dus!

M.H.

Klemborden zijn er tegenwoordig steeds meer. Klimbos Ruurlo vinden wij het allerleukste: mooie omgeving, gemoedelijke sfeer, uitdagende hindernissen, goed pannenkoekenhuis. Kortom alle ingrediënten... Klemborden zijn er tegenwoordig steeds meer. Klimbos Ruurlo vinden wij het allerleukste: mooie omgeving, gemoedelijke sfeer, uitdagende hindernissen, goed pannenkoekenhuis. Kortom alle ingrediënten voor een prima dag.

Eva

Leuke middag gehad in het Klimbos. Veel variatie binnen de parcours. Zou aanraden om te gaan klimmen vanaf 10 graden.

Herman

Mooi klimparcours, veel verschillende routes, leuk gezinsuitje. Ook goed en professioneel toezicht en begeleiding, goede sfeer. (Ruurlo)

Nvde

Veilig en heel leuk voor de kinderen. Goed verzorgd en netjes.

Tip: (Even los van covid, voor de toekomst dus) Catering uitbreiden

Erg leuke, sportieve activiteit. Relaxte sfeer, heerlijk buiten, kundig en enthousiast personeel. Corona regels worden goed gehanteerd!

Goede service, prettig ontvangst, super activiteit!!. Maar toch nog wel best wel druk ondanks reserveringen.

Er was een goede uitleg en bij iedereen werd de klimgordel gecontroleerd. En ik heb met plezier geklommen. Helaas werd er niet helemaal op toegezien hoe lang en hoe oud sommige kinderen waren.... Er was een goede uitleg en bij iedereen werd de klimgordel gecontroleerd. En ik heb met plezier geklommen. Helaas werd er niet helemaal op toegezien hoe lang en hoe oud sommige kinderen waren. Hierbij was het zo dat een kind met een groepje meeging als laatste zonder begeleiding en hij was eigenlijk veel te klein voor het tokkel-parcours. Waardoor hij gevaarlijk in de knoop kwam te zitten. Hij was qua lengte niet lang genoeg om goed het parcours te kunnen doorlopen. Wij hebben hem even kunnen helpen maar dat ging het hele parcours zo door. De oplossing zou zijn dat er aan het begin van het parcours een bord komt waar je kan meten hoe lang je bent zoals in pretparken bij achtbanen. En dat ouders/begeleiders op gaan letten dat degene oud genoeg is voor het parcours. Want dit soort situaties zijn wel gevaarlijk.