Esther

Mooie herfstdag en leuk veelzijdig klim parcours

Begeleider

Goede instructie. Toezicht allervriendelijkst en alert.

Het was erg leuk om weer te klimmen! De blauwe route, dan de rode en als laatste de zwarte. De begeleiding was fijn en leuk; we hadden meteen een leuke klik met de instructor. Ik ga binnenkort weer!

Leuke middag gehad. Tokkelbaan is natuurlijk helemaal leuk. Wat wel opviel is dan banen snel in moeilijkheid oplopen. Mijn zoon, onwetend wat hem te wachten staat durfde om die reden niet de 2... Leuke middag gehad. Tokkelbaan is natuurlijk helemaal leuk. Wat wel opviel is dan banen snel in moeilijkheid oplopen. Mijn zoon, onwetend wat hem te wachten staat durfde om die reden niet de 2 moeilijkste (zwart en ?) te doen. Zou het een idee zijn om de moeilijkste hobbelhindernissen ook op proefparcourc laag bij de grond te hebben? Dan heb je geen verassing hoog in de lucht.

Mevr.

Uitdagende routes voor alle leeftijden. Goed georganiseerd, waardoor het zeker corpnaproef was.

Fp

Goed geregeld en hele leuke parcours. Jammer dat ze niet alles konden klimmen ivm de aanvangstijd van 14:45 uur

Floortje

Geweldige dag gehad. Super goede uitleg gehad, prachtig klimbos, vriendelijke medewerkers, zeker gezien covid19 zaken topservice

Marlon

Leuke activiteit om met vrienden of vriendinnen te doen.