U

Wil je echt even avontuurlijk bezig zijn,dan is dit echt een leuke uitdaging. Klimmen door de bomen met uitdagende obstakels onderweg. Echt een aanrader voor jong en oud. :) Mocht je iets willen... Wil je echt even avontuurlijk bezig zijn,dan is dit echt een leuke uitdaging. Klimmen door de bomen met uitdagende obstakels onderweg. Echt een aanrader voor jong en oud. :) Mocht je iets willen eten dan zou ik zelf iets meebrengen,het assortiment is niet heel breedt. Personeel is heel vriendelijk:) Go for it !

Zeer intensief en sportief uitje. We hebben gezweet en genoten

Altijd fijn om bij jullie te klimmen! Goede begeleiding en zo goed voor lichaam en geest.

Begeleider

Duidelijk instructie, veilig materiaal, vriendelijk en behulpzaam personeel, uitdagende (junior) routes, voldoende bankjes om even uit te rusten. Mijn kinderen hebben genoten! Zeker voor herhaling... Duidelijk instructie, veilig materiaal, vriendelijk en behulpzaam personeel, uitdagende (junior) routes, voldoende bankjes om even uit te rusten. Mijn kinderen hebben genoten! Zeker voor herhaling vatbaar.

Echt erg leuk uitje voor onze dochters van 8 en 10 waren er passende routes. Mooi aangelegd en vriendelijke medewerkers!

Robin

Een goede week geleden hebben we heerlijk, na een goede en duidelijke instructie van het personeel, kunnen klimmen en klauteren in Het Klimbos in Laage Vuursche. Wat een topervaring en wat gaaf om... Een goede week geleden hebben we heerlijk, na een goede en duidelijke instructie van het personeel, kunnen klimmen en klauteren in Het Klimbos in Laage Vuursche. Wat een topervaring en wat gaaf om te doen. Sommige parcours zijn echt lastig, maar de moeite waard om nog een keer te doen. Wel voor kinderen die wat durven, anders zijn de junior (oranje) banen ook prima te behappen.

Een

Een super leuk uitje! Goede begeleiding, goed verzorgde en schone omgeving. Een aanrader om te doen met de kleinkinderen, want als opa/oma kun je makkelijk en gezellig meelopen in de mooie omgeving... Een super leuk uitje! Goede begeleiding, goed verzorgde en schone omgeving. Een aanrader om te doen met de kleinkinderen, want als opa/oma kun je makkelijk en gezellig meelopen in de mooie omgeving van de Lage Vuursche, terwijl je kleinkind "in de lucht" hangt.

Alet

Een superleuk klimbos! En heel veilig. Voor herhaling vatbaar.