Klantvriendelijk personeel. Duidelijke uitleg.

Leuk en uitdagend klimbos met een fantastische pannenkoekenrestaurant ernaast. Kids kunnen zich uren vermaken, ook de kleinere kinderen want daar zijn andere parcours voor.

de

Leuk uitje met de kids. Na goede instructie aan het werk gegaan. Gemakkelijk de hele middag in de bomen blijven: gaan snel weer een keer

Met kinderfeestje naar Klimbos Lage Vuursche geweest. 3 van de 4 meiden vonden het helemaal fantastisch. Eentje vond het te spannend en heeft niet geklommen. Klimbos bood zelf aan om dit ticket om... Met kinderfeestje naar Klimbos Lage Vuursche geweest. 3 van de 4 meiden vonden het helemaal fantastisch. Eentje vond het te spannend en heeft niet geklommen. Klimbos bood zelf aan om dit ticket om te zetten naar een tegoedbon. Super service!

Misschien handig om mensen die nog nooit hebben geklommen de tip te geven om eerst een makkelijke route te klimmen. Wij stonden eindeloos in de file op de blauwe route omdat iemand alles eng vond.... Misschien handig om mensen die nog nooit hebben geklommen de tip te geven om eerst een makkelijke route te klimmen. Wij stonden eindeloos in de file op de blauwe route omdat iemand alles eng vond. Na deze route wel fijn door kunnen klimmen met mijn twee kinderen.