Mooie routes om te klimmen! Er kan ruim afstand worden gehouden.

Guus

Prachtig klimbos, met uitdagende parcoursen en lange tokkelbanen.

Laureen

Samen met mijn vriend hierheen geweest. Leuke, verschillende routes met van tevoren een duidelijke instructie van 1 van de medewerkers. Fijn om tijdens corona toch nog een leuke activiteit te kunnen... Samen met mijn vriend hierheen geweest. Leuke, verschillende routes met van tevoren een duidelijke instructie van 1 van de medewerkers. Fijn om tijdens corona toch nog een leuke activiteit te kunnen doen!

John

Super leuk uitje met het gezin. Voor zowel ouders als kinderen is het leuk

Vincent

Super leuke dag hebben de kinderen gehad. Jammer dat het restaurant niet open was maar er stond een kraam waar je alles kon bestellen Eigenlijk is dit leuker dan de efteling

Klant

Super leuke ervaring. Het is even spannend maar al snel wil je hoger en moeilijker. Leuk met de vrije val en bungee jump. Er is genoeg uitdaging, mooie omgeving, Corona proof :) en fijne uitleg. We... Super leuke ervaring. Het is even spannend maar al snel wil je hoger en moeilijker. Leuk met de vrije val en bungee jump. Er is genoeg uitdaging, mooie omgeving, Corona proof :) en fijne uitleg. We komen snel weer terug!

J.

Super leuke klimdag gehad. Wist niet wat te verwachten. We waren met 6 volwassenen tussen de 25 en 54 jaar. maar vonden het allemaal super leuk. Iets langer de tijd zou nog beter zijn om lekker... Super leuke klimdag gehad. Wist niet wat te verwachten. We waren met 6 volwassenen tussen de 25 en 54 jaar. maar vonden het allemaal super leuk. Iets langer de tijd zou nog beter zijn om lekker rustig wat te drinken tussendoor etc. Omdat we alle routes wilde doen ging dat nu niet. Maar wat een leuke dag.